پشتیبانی آیفون 15 از سرعت شارژ 35 وات

مدل های فعلی آیفون 14 پرو دارای شارژ 27 واتی هستند، در حالی که مدل های استاندارد آیفون 14 تنها از 20 وات پشتیبانی می کنند.

به گزارش تکناک، این حدنصاب می تواند با سری آیفون 15 آینده تغییر کند، زیرا گزارش جدید نشان می دهد که برخی از مدل ها می توانند تا شارژ 35 وات را پشتیبانی کنند.

به گزارش 9to5Mac ، سرعت شارژ سریع‌تر آیفون 15 ممکن است فقط به «برخی» مدل‌ها محدود شود. با توجه به تاریخچه اپل، این امکان وجود دارد که فقط گوشی‌های آیفون 15 پرو سریع‌تر شارژ شوند، در حالی که مدل‌های استاندارد باید به سرعت پایین‌تر رضایت دهند.

در حالی که شارژ 35 واتی در مقایسه با مدل های قدیمی آیفون سریع است، اما با سرعت شارژ بسیاری از دستگاه های اندرویدی قابل مقایسه نیست. به عنوان مثال، Samsung Galaxy S23 Ultra را می توان تا 45 وات شارژ کرد، که می تواند باتری را در حدود 1 ساعت و 21 دقیقه (از طریق DXOMark) به طور کامل شارژ کند.

تغییرات دیگری در بخش شارژ آیفون های جدید وجود دارد. همانطور که می دانید، اپل درگاه لایتنینگ نمادین خود را برای USB-C مطابق با مقررات اتحادیه اروپا حذف می کند. تصاویر ادعایی از رابط USB-C جدید اپل قبلاً در فضای مجازی منتشر شده است. با این حال، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل ممکن است سرعت شارژ را هنگام استفاده از کابل‌های USB-C غیر MFi (ساخته شده برای آیفون) محدود کند.

جای تعجب نیست، انتظار می رود اپل جدیدترین مجموعه آیفون خود را در یک رویداد ویژه در 13 سپتامبر معرفی کند. غول فناوری Cupertino هنوز هیچ اعلامیه رسمی ارائه نکرده است.

علاوه بر افزایش بالقوه سرعت شارژ، اپل می تواند قیمت آیفون 15 پرو و ​​15 پرو مکس را نیز افزایش دهد. این علیرغم کاهش مورد انتظار در بازار گوشی های هوشمند است، زیرا طبق گزارش ها اپل قصد دارد با افزایش قیمت مدل های گران قیمت خود، درآمد خود را افزایش دهد.

طبق گزارش‌ها، مدل‌های استاندارد آیفون 15 و آیفون 15 پلاس ممکن است امسال برخی از ویژگی‌های Pro را دریافت کنند. این ویژگی ها می تواند شامل Dynamic Island و دوربین 48 مگاپیکسلی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.