پیش‌بینی جالب نرخ بیت کوین با CHATGPT

یک خبرنگار اخیرا از قابلیت جالب ChatGPT برای پیش‌بینی آینده معاملات ارزهای دیجیتال ونرخ آن از جمله بیت کوین استفاده کرده است.

هوش مصنوعی را می توان برای تولید گزارش در مورد روند بازار، قیمت ها و سایر داده های مهم آموزش داد. به نحوی که یک خبرنگار اخیرا از قابلیت جالب ChatGPT برای پیش‌بینی آینده معاملات ارزهای دیجیتال ونرخ آن از جمله بیت کوین استفاده کرده است.

به گزارش تکناک، دنیا هر ثانیه در حال تغییر است و هیچ کس نه می‌خواهد و نه می تواند جلوی آن را بگیرد. هوش مصنوعی یکی از این تغییرات است، و این پیشرفت تاکنون مطابق میل ما بوده است.

در صورت استقلال کامل هوشم مصنوعی، هیچ چیز جلوی آن را نخواهد گرفت. خبر خوب این است که هنوز زمان آن فرا نرسیده است و می توان از هوش مصنوعی برای اهداف مختلف استفاده کرد.

در صورت امکان ارائه پیش‌بینی های قابل اعتماد توسط هوش مصنوعی، در زمین دیگر همتا نخواهد داشت. خبرنگاری از AMBCrypto از ChatGPT برای بررسی برخی راه حل های معاملات ارزهای دیجیتال استفاده کرده‌است و به نظر می‌رسد در حال حاضر، قادر به انجام این کار است. اگرچه در ابتدا به عنوان سرگرمی از آن استفاده کرده بود، اما نتیجه او را شگفت زده کرد.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین با توجه به تخمین CHATGPT

ChatGPT یکی از آخرین فناوری‌های OpenAI است. این هوش مصنوعی متون شبه گفتار انسان بر اساس داده های اینترنت تولید می کند و کاربر به معنای واقعی با هوش مصنوعی چت می کند. این ابزار می تواند به طور قابل توجهی زندگی یک معامله گر را بهبود بخشد و تسهیل کند. هوش مصنوعی را می توان برای تولید گزارش در مورد روند بازار، قیمت ها و سایر داده های مهم آموزش داد.

به ادعای خود ChatGPT توانایی ایجاد توصیه های استراتژی معاملاتی بر اساس داده های تاریخی، تجزیه و تحلیل فنی و سایر عوامل را دارد. به طور کلی می‌توان از هوش مصنوعی برای انجام خودکار سفارش‌های تجاری تکراری و کارهای مشابه استفاده کرد.

در طی گفتگو با هوش مصنوعی، یکی از خبرنگاران AMBCrypto خواست تا قیمت بیت کوین را برای شش ماه آینده پیش‌بینی کند. و او قیمت 50هزار دلار را پیش‌بینی کرد. با توجه به آموزش ChatGPT بر روی داده ها تا ژوئن 2021، نتایج گزارشگر را شگفت زده کرد. از این گذشته، با سوال محقق در باره نرخ بیت‌کوین پس از ژوئن 2021، وی رد کردن مرز 50هزار دلار و رسیدن به بالاترین حد خود در نوامبر سال 2021 را نیز پیش بینی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.