پیش‌نمایش نسخه موبایل Edge و Bing در اسکایپ

مایکروسافت روز چهارشنبه امکان استفاده کاربران منتخب اندروید و iOS از برنامه‌های New Bing، نسخه موبایل Edge را اعلام کرد.

به گزارش تکناک، آنها می‌توانند پیش‌نمایش جستجوی صوتی را همراه با یک رابط کاربری جدید و گزینه‌های نمایش چندگانه مشاهده کنند.

علاوه بر این، ویژگی چت Bing مبتنی بر هوش مصنوعی آن برای آزمایش در اسکایپ در دسترس است. این مساله به دنبال اعلامیه مایکروسافت در اوایل فوریه مبنی بر ادغام جدیدترین نسخه Bing با OpenAI ، اتفاق افتاد.

نسخه پیش‌نمایش برای کاربران جهانی باز است و افراد دارای دسترسی می‌توانند Microsoft Bing (web search engine from Microsoft) را به چت‌های گروهی در اسکایپ اضافه کنند و برای پاسخ به سؤالات درون مکالمه، ربات چت را فرا بخوانند.

به گفته مایکروسافت، بیش از 100 زبان در ابزار چت موجود است و Bing می‌تواند پاسخ‌ها را به صورت متن، فهرست موردی یا به صورت یک پاسخ ساده ارائه دهد.

digikala

پیش‌نمایش نسخه موبایل Edge و Bing در اسکایپ

مایکروسافت گفت، با وجود عرضه اولیه برنامه های پیشرفته Bing و Edge در نسخه دسکتاپ، هنگام عدم دسترسی به سیستم خود، نسخه های تلفن همراه به عنوان کمک خلبان در صفحات وب عمل خواهند کرد. افراد با دسترسی به این پیش‌نمایش‌ می‌توانند در اندروید یا iOS، برای شروع یک چت یا انجام کارهایی مانند نوشتن ایمیل یا لیست، روی نماد آن بزنند. جستجوی صوتی نیز در برنامه Bing (موتور جستجوی وب متعلق به شرکت مایکروسافت) و صفحه اصلی Edge در دسترس است.

مایکروسافت مشکلات اتصال با پهنای باند کم و همچنین تلاش خود برای رفع این مشکل را اعلام کرد. این شرکت به اصلاحات در فناوری هوش مصنوعی Bing خود در مرحله آزمایش ادامه خواهد داد. گزارش‌های اولیه آزمایش‌کنندگان حاکی از ارائه پاسخ‌های عجیب و غریب توسط ربات چت است و موجب ابراز نگرانی منتقدان درباره خطاهای هوش مصنوعی و پاسخ‌های اشتباه آن شده ‌است. مایکروسافت گفت در حال دریافت بازخورد و اعمال بهبودهایی در فرایند آن است.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.