چگونه از ChatGPT در برنامه های گوگل استفاده کنیم؟

آیا تا به حال در حین استفاده از Google Docs، ایجاد یک پرزنتیشن در Slides یا پیش‌نویس پیام در Gmail دچار مشکل شده‌اید؟ حالا به لطف افزونه GPT Workspace می توانید ChatGPT را دقیقاً در جایی که بیشترین نیاز را به آن دارید استفاده کنید.

به گزارش تکناک، به نظرمی رسد نرم ‌افزارهای هوش مصنوعی (AI)  یک شبه روش انجام کار بسیاری از کاربران را تغییر داده‌اند. ابزارهایی  مانند ChatGPT می‌توانند به سؤالات پیچیده پاسخ مستقیم دهند، پیش نویس‌های اولیه مقالات و ایمیل‌ها را ارائه دهند و بسیاری از کارهای دیگر را بهبود ببخشند. ابزارهای هوش مصنوعی علاوه بر وجود در برنامه‌های خاص ، در حال حاضر مستقیماً در موتورهای جستجو و مرورگرهای وب مورد استفاده قرار میگیرند.

اما به جای جابجایی مکرر بین تب‌ها در حین استفاده از ChatGPT و کارهای جاری‌تان، چرا نباید AI را به ابزارهای مورد علاقه‌تان اضافه کنید؟ اگرچه گوگل قصد دارد ابزار AI خود یعنی Bard را در Gmail و بیشتر موارد دیگر در دسترس کاربران Workspace خود قرار دهد، اما در حال حاضر فقط برای تعدادی  از مشتریان خوش‌شانس Google Workspace در دسترس است. به همین دلیل کاربرانی وجود دارند که ChatGPT را بر Google Bard ترجیح می‌دهند و همچنین ترجیح می‌دهند از آنچه که می‌شناسند و دوست دارند، استفاده کنند.

اگر شما هم در این گروه قرار دارید، پس افزونه GPT Workspace دقیقاً ابزار مورد نظر شماست. با استفاده از دو افزونه Workspace: یکی برای Docs، Sheets و Slides و دیگری برای Gmail، این نرم‌افزار را بسیار آسان نصب کنید. شما حتی می‌توانید از نسخه آزمایشی رایگان همراه با آن استفاده کنید تا ببینید چگونه اضافه کردن ChatGPT به جریان کار شما می‌تواند به بهبود بهره‌وری شما کمک کند.ezgif.com-gif-maker (3).gif

افزونه GPT Workspace  در Google Docs و Gmail، دقیقاً همان چیزی را که انتظار دارید، ارائه می‌دهد. شما می‌توانید یک سند کامل یا ایمیل را با یک درخواست ایجاد کنید یا متن موجود خود را به گونه ای تنظیم کنید تا به یک سبک خاص مطابقت داشته باشد.

جادوی واقعی افزونه GPT Workspace  زمانی رخ می‌دهد که سعی می‌کنید آن را با Google Sheets و Google Slides استفاده کنید. به عنوان مثال، در حین کار با یک صفحه گسترده، می‌توانید از GPT برای سازماندهی و تغییر دادن داده‌های خود برای برآورد یک درخواست استفاده کنید.

ezgif.com-gif-maker (13).gif

افزونه GPT Workspace  قادر است استفاده Google Slides را بسیار ساده کند، زیرا شما می‌توانید با یک گزینه یک ارائه اسلاید کامل شامل تصاویر ایجاد کنید.

شما می‌توانید امروز استفاده از نسخه آزمایشی رایگان محدود از افزونه GPT Workspace را با چند پرسش در ماه شروع کنید. هنگامی که قدرت و بهره‌وری AI در کار روزانه خود را درک کردید، می‌توانید به یک طرح پریمیوم با قیمتی معادل  9 دلار در ماه ارتقا دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.