چگونه اکانت مایکروسافت خود را حذف کنیم؟

آیا از استفاده از چندین حساب ایمیل و مقابله با اعلان های ناخواسته خسته شده اید؟ بدین منظور می‌توانید اکانت مایکروسافت خود را حذف کنید.

به گزارش تکناک، اما قبل از انجام این کار، درک عواقب آن و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم، ضروری است. در این مقاله روند حذف اکانت مایکروسافت (Microsoft : American multinational technology corporation) بررسی شده است.

برای شروع فرآیند بستن حساب مایکروسافت خود، روی این پیوند کلیک کنید. در این مرحله باید وارد حساب خود شوید یا حساب خود را تأیید کنید.

قبل از بستن حساب مایکروسافت (شرکت فناوری آمریکایی) خود ابتدا یک لیست از مواردی شامل استفاده از موجودی باقیمانده برای از دست نرفتن وجوه باقی‌مانده و لغو تمام اشتراک های مرتبط با حساب خود را مشاهده خواهید کرد. پس از آمادگی برای حذف، روی Next کلیک کنید.

digikala

فهرست موجود در صفحه نمایش داده‌شده را بخوانید و در صورت موافقت با هر یک از شرایط ذکر شده با انتخاب کادرها، آنها را تایید کنید. به طور خلاصه، تمام داده های مرتبط با حساب، مانند ایمیل ها، مخاطبین و فایل های ذخیره شده در OneDrive به طور دائم حذف خواهند شد. با این حال، در صورت تغییر نظر خود ، 60 روز برای بازیابی اطلاعات فرصت خواهید داشت.

در نهایت، در لیست کشویی Select a reason، دلیل بستن حساب را انتخاب کنید. سپس روی Mark account for closure کلیک کنید.

در صورت حذف اکانت مایکروسافت چه اتفاقی می افتد؟

بستن حساب مایکروسافت به معنی عدم امکان دسترسی به چندین سرویس از جمله موارد زیر است:

  • دسترسی به همه خدمات و محصولات مرتبط با حساب مایکروسافت خود، از جمله Outlook، OneDrive، Skype و غیره
  • حذف داده‌ها مانند ایمیل‌ها، مخاطبین و فایل‌های ذخیره شده در OneDrive برای همیشه، بدون قابلیت بازیابی
  • لغو هر گونه سرویس یا اشتراک متصل به حساب مایکروسافت مورد نظر، مانند Microsoft 365 یا Xbox Live، و عدم امکان دسترسی به این خدمات
  • عدم دسترسی به حساب مایکروسافت. در صورت نیاز به استفاده از خدمات مایکروسافت باید حساب جدیدی ایجاد کنید.
  • احتمال حذف تمام اطلاعات مربوط به پیشرفت و مراحل بازی مرتبط با حساب مایکروسافت و عدم امکان بازیابی آنها.

قبل از حذف اکانت خود لیست کاملی از عواقب آن را مشاهده خواهید کرد. پیش از تصمیم‌گیری درباره حذف حساب مایکروسافت خود، آگاهی از این عواقب اهمیت دارد. قبل از ادامه فرآیند حذف حساب، از تهیه نسخه پشتیبان از داده‌های مهم و لغو خدمات یا اشتراک‌های مرتبط اطمینان حاصل کنید.

اگر پس از حذف نظر خود را تغییر دهید، 60 روز برای بازیابی حساب مایکروسافت خود فرصت خواهید داشت. اما پس از آن برای همیشه دسترسی به سایت ها، سرویس ها و داده های مرتبط را از دست خواهید داد.

digikala

1 دیدگاه برای “چگونه اکانت مایکروسافت خود را حذف کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.