کاربران Google Photos آیفون خود را به‌روزرسانی نکنند

اگر کاربر Google Photos هستید، به نظر می‌رسد فعلاً باید از به‌روزرسانی دستگاه آیفون خود به نسخه iOS 16.3.1 صرف نظر کنید.

اگر کاربر Google Photos هستید، به نظر می‌رسد فعلاً باید از به‌روزرسانی دستگاه آیفون خود به نسخه iOS 16.3.1 صرف نظر کنید.

به گزارش تکناک و به گفته کاربران این به روزرسانی سازگاری با برنامه Google Photos در آیفون را از بین می برد و منجر به عدم اجرای برنامه می‌شود.

نسخه iOS 16.3.1 تنها چند ساعت پیش منتشر شده است، اما در حال حاضر در رسانه های اجتماعی شکایات زیادی در مورد این مشکل وجود دارد.

کاربران می گویند برنامه Google Photos پس از به روز رسانی به iOS 16.3.1 بلافاصله از کار می افتد.چندین کاربر 9to5Mac تحت تأثیر این باگ قرار گرفته اند و حال این مشکل تایید شده‌است.

digikala

در حال حاضر، گوگل در مورد این مشکل اظهار نظری نکرده است. با گذشت تنها چند ساعت از انتشار iOS 16.3.1، و بروز این مشکل با به‌روزرسانی iOS، به احتمال زیاد مسئولیت رفع آن بر عهده گوگل خواهد بود.

اگر از کاربران Google Photos هستید و در حال حاضر دستگاه خود را‌ به iOS 16.3.1 به‌روزرسانی کرده‌اید، باید منتظر ارائه به‌روزرسانی Google Photos از طریق App Store باشید. در صورت دسترسی به اطلاعات بیشتر درباره این مشکل، مانند جدول زمانی رفع آن، حتما این گزارش به‌روزرسانی خواهد شد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.