کارت های حافظه جدید سامسونگ معرفی شد

امروز شرکت سامسونگ مجموعه‌ جدیدی از کارت‌های حافظه را برای خالقان محتوای حرفه‌ای معرفی کرد.

به گزارش تکناک، سری PRO Ultimate سامسونگ دارای سرعت‌های برتر، بهره‌وری انرژی بهبود یافته و قابلیت اطمینان بیشتر به لطف یک کنترلر جدید و حفاظت چندگانه‌ پیشرفته است.

سری جدید کارت حافظه پرچمدار سامسونگ شامل دو فرم فاکتور است: میکرو اس‌دی با یک آداپتور و اس‌دی سنتی. هر دو نوع از رابط UHS-I استفاده می‌کنند که سرعت خواندن و نوشتن را به ترتیب به 200 مگابایت در ثانیه و 130 مگابایت در ثانیه افزایش می‌دهد. این موجب می‌شود که خط تولید PRO Ultimate پشتیبانی از کلاس سرعت ویدئو ۳۰ (V30) و کلاس عملکرد برنامه ۲ (A2) را داشته باشد..

یکی دیگر از تغییرات در کارت‌های جدید، کنترلر ۲۸ نانومتری بهبود یافته است که در مقایسه با کنترلر ۵۵ نانومتری قبلی، بهبود ۳۷ درصدی در کارایی انرژی دارد. بهبود کارایی انرژی تضمین می‌کند که دوربین، تلفن همراه یا هر دستگاه سازگار دیگری که از کارت حافظه سامسونگ PRO Ultimate استفاده می‌کند، در هنگام خواندن و نوشتن داده‌ها، کمترین میزان انرژی را مصرف کند.

سرانجام، مجموعه جدید دارای اعتبار و مقاومت بیشتر است. به‌روزرسانی‌های انجام شده در موتور کد اصلاح خطا (ECC) کنترلر، اطمینان از ذخیره‌سازی ایمن‌تر داده‌ها در طول مدت زمان بلندتر و انجام چرخه‌های نوشتن و پاک کردن بیشتر را فراهم می‌کند.

سامسونگ نیز ادعا می‌کند که کارت‌های حافظه جدید خود می‌توانند در برابر سخت‌ترین محیط‌ها مقاومت کنند، مانند غرق شدن در عمق دو متری به مدت ۷۲ ساعت و دماهای بین -25 درجه سانتی‌گراد تا 85 درجه سانتی‌گراد (۱۳- درجه فارنهایت تا ۱۸۵ درجه فارنهایت). همچنین، این کارت‌ها از پرتو ایکس، میدان مغناطیسی و مقاومت شوک تا 1,500G محافظت می‌کنند.

سامسونگ قصد دارد مجموعه جدید PRO Ultimate را در ماه اکتبر ۲۰۲۳ عرضه کند. گزینه‌های ظرفیت در بازه ۶۴ گیگابایت تا ۵۱۲ گیگابایت قرار دارند و قیمت پایه از ۱۸.۹۹ دلار است.

شما می‌توانید در وب‌سایت رسمی درباره‌ مجموعه کارت حافظه Samsung PRO Ultimate اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.