رونمایی از کارت های گرافیک جدید Radeon در هفته آینده

AMD ممکن است هفته آینده یک مجموعه از کارت های گرافیک جدید Radeon را رونمایی کند.

به گزارش تکناک، اسکات هرکلمن، معاون ارشد این شرکت اعلام کرده است که تیم Radeon در رویداد Gamescom اعلانات “مهمی درباره محصولات” خواهد داشت.

اگرچه هرکلمن مشخص نکرد که اعلانات “مهم” چه چیزی ممکن است باشند، AMD قرار است امسال کارت‌های گرافیک سری Radeon RX 7000 جدیدی را منتشر کند. در یک تماس تلفنی در اوایل این ماه، مدیرعامل AMD، لیزا سو، گفت که شرکت”رده‌ی کارت‌های سری Radeon 7000 محبوب” را در سه ماهه سوم سال 2023 فاش خواهد کرد.

ممکن است ما قبلاً یک نگاه اولیه به یکی از کارت‌های گرافیک آینده AMD دریافت کرده باشیم، زیرا یک لیست محصول که به طور کوتاه از PowerColor حذف شده است، تصاویر و مشخصات مربوط به یک تراشه RX 7800 XT Red Devil را نشان می‌داد.

در لیست آمده بود که GPU RDNA3 با 3840 پردازنده جریان و 16 گیگابایت GDDR6 VRAM روی یک رابط حافظه 256 بیتی قرار دارد، همراه با ساعت پایه 2210 مگاهرتز و کلاک افزایشی 2565 مگاهرتز. اگر این اطلاعات درست باشد، این تراشه را بین Radeon RX 7900 GRE و Radeon RX 7600 قرار می‌دهد.

علاوه بر راه‌اندازی کارت‌های گرافیک جدید، انتظار می‌رود AMD همچنین FidelityFX Super Resolution 3 (FSR 3) را منتشر کند، که آخرین نسخه از فناوری اسکیلینگ شرکت است. شایعات نشان می‌دهد که راه‌اندازی FSR 3 در همان زمان عرضه بازی Starfield، که در تاریخ 6 سپتامبر برای PC و Xbox عرضه می‌شود، انجام خواهد شد.

خوشبختانه، ما نیازی به صبر طولانی برای دیدن آنچه AMD در Gamescom امسال در آلمان اعلام می‌کند نداریم. AMD قرار است در طول رویداد روز جمعه، 25 اگوست یک جلسه نمایشی برگزار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.