کشنده هیبریدی جدید مرسدس بنز معرفی شد

 مرسدس بنز از کشنده الکتریکی دوربرد eActros 600 رونمایی کرد. این خودرو جدید مجهز به سه بسته باتری است که ظرفیت ترکیبی آن 621 کیلووات ساعت است.

به گزارش تکناک، Mercedes-Benz eActros 600 EV (German automobile brand owned by Mercedes-Benz AG) رقیبی برای تسلا Semi است و با یک بار شارژ می تواند 500 کیلومتر مسافت را طی کند.

eActros 600 برای تعیین معیارهای جدید در حمل و نقل جاده ای با قابلیت حمل و نقل عالی طراحی شده است. فلسفه طراحی Mercedes-Benz eActros 600 شامل منحنی ها و سبک آیرودینامیک است. این کشنده دارای پوشش زیر بدنه و قابلیت انحراف هوا در ستون های جلو است.

کابین اختصاصی eActros600 برای راحتی بیشتر فضای زیادی دارد. همچنین این کشنده دارای چراغ های جلو LED ماتریسی است.

کشنده هیبریدی جدید مرسدس بنز معرفی شد

eActros 600 یک راه حل پایدار عالی برای حمل و نقل است. برد 500 کیلومتری آن به اندازه کافی بیشتر سفرهای طولانی مدت مشتریان بنز را پوشش می دهد.

کشنده های هیبریدی فقط به زیرساخت شارژ در دو نقطه پایانی سفر خود نیاز دارد که عالی است. علاوه بر این، مرسدس بنز می‌گوید که eActros می‌تواند به طور قابل توجهی بیش از 1000 کیلومتر در روز سفر کند، زیرا کامیون می‌تواند به راحتی در زمان استراحت شارژ شود. eActros می تواند کانتینری تا وزن 22 تن را حمل کند.

eActros 600 نسخه الکتریکی مدل ICE آن است. این دستگاه مانند برادر ICE خود دوام دارد و می تواند به ماکزیمم مسافت پیموده شده 1.2 میلیون کیلومتر برسد. مرسدس همچنین می گوید که وضعیت سلامت باتری پس از 10 سال استفاده تا 80 درصد باقی می ماند.

Mercedes-Benz eActros

ظرفیت شارژ eActros 400 کیلو وات است. این کشنده هیبریدی دارای یک محور الکتریکی 800 ولتی با دو موتور الکتریکی و حداکثر توان خروجی 805 اسب بخار است. مرسدس بنز شارژ مگاواتی را بعداً برای کشنده ارائه خواهد کرد اما این ویژگی با ظرفیت شارژ 400 کیلوواتی عرضه می شود.

مرسدس eActros 600 تا 2.5 برابر گرانتر از برادر دیزلی خود خواهد بود، اما سودآوری بیشتری را در دراز مدت ارائه می دهد. مدل جدید می تواند به خوبی با تسلا Semi برابری کند و تفاوت های ظریف پس از عرضه هر دو مدل ظاهر خواهد شد.

تعدادی از شرکت‌ها مانند JAC قبلاً از کامیون‌های برقی برای رقابت با تسلا Semi رونمایی کرده بودند، اما باید دید که آیا به زودی رقابت بزرگ تری برای Semi به وجود خواهد آمد یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.