گسترش برنامه Google Play Games for PC به سراسر جهان

پس از آخرین توسعه بزرگ، گوگل نسخه بتا برنامه Google Play Games for PC را به بیش از ۶۰ منطقه جدید در سراسر آسیا و اقیانوسیه، اروپا و آمریکای لاتین ارائه کرده است.

به گزارش تکناک، این گسترش طی چند هفته گذشته صورت گرفته است و مجموع آن به 121 منطقه می‌رسد. در اواخر ماه مه، Google Play Games for PC در 56 کشور در دسترس بود و اکنون دو برابر شده‌است.

گوگل می خواهد اکوسیستم بازی خود را فراتر از تلفن ها، تبلت‌ها و کروم بوک‌ها با استفاده از پیشرفت بازی ها و کتابخانه های همگام سازی شده ارائه دهد.

در زمینه محتوا، گوگل صدها بازی را به عنوان موجود از جمله: «Cookie Run: Kingdom، Eversoul، Summoners War، Homescapes، Evony: The King’s Return، Call of Dragons و Arknights» برچسب‌گذاری کرده است.

اکنون Free Fire MAX به عنوان یکی از جدیدترین افزوده ها، در مالزی و تایوان در دسترس است و در هفته های آینده در مناطق بیشتری ارائه می شود.

طبق اظهارات گوگل همچنین در به‌روزرسانی‌ آینده «صدها میلیون کاربر دیگر رایانه شخصی» قادر به استفاده و بررسیPlay Games خواهند بود. طبق گفته گوگل، Play Games for PC اکنون بر روی سخت افزاری با 4 گیگابایت رم و پردازنده دو هسته‌ای اجرا می‌شود، اما همچنان 8 گیگابایت و چهار هسته یا بالاتر توصیه می‌شود. این دستگاه‌های پایین‌رده یک «تجربه محدود» خواهند داشت.

در به‌روزرسانی امروز، صفحه‌کلید به منظور سفارشی‌سازی کلیدهای کنترل و تطابق آنها با اولویت‌های بازی خود با طراحی مجدد ارائه شده است. این قابلیت برای بازی های منتخب در دستگاه های سازگار در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.