گلکسی واچ به زودی برنامه‌های Gmail و Google Calendar را دریافت می‌کند

شرکت سامسونگ در حال ساخت اپلیکیشن های Gmail و Google Calendar کامل برای عرضه بروری سیستم عامل Wear OS گلکسی واچ است.

به گزارش تکناک، گوگل با کمک سامسونگ سیستم عامل Wear OS را تقویت کرده‌است چرا که این دو شرکت در تلاش برای بهبود برنامه ها، سرعت سیستم عامل و بهره وری انرژی هستند.

طبق گزارش 9To5Google، گوگل آزمایش کامل برنامه های Gmail و Google Calendar را در Wear OS در پیکسل واچ آغاز کرده است.

در حالی که هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه رسمی آنها وجود ندارد، اما این برنامه ها برای هر کسی که از سرویس Gmail و Google Calendar استفاده می کند بسیار مفید خواهد بود. در حال حاضر، کاربران Wear OS گلکسی واچ فقط از طریق اعلان‌ها می‌توانند با Gmail و Google Calendar تعامل داشته باشند.

برنامه تقویم گلکسی واچ

در مقایسه، اپل برنامه های کاملی را برای Calendar و Mail ارائه می دهد. حتی مایکروسافت از طریق برنامه Outlook خود یک تجربه کامل برای کاربران Wear OS به ارمغان می‌آورد. هنگامی که گوگل برنامه های Gmail و Google Calendar را برای Wear OS راه اندازی کند، کاربران گوشی های هوشمند اندروید در نهایت می توانند یک تجربه کامل در ساعت هوشمند داشته باشند که شامل دستگاه های گلکسی‌واچ ۴ و گلکسی واچ ۵ نیز می شود.

برنامه تقویم گلکسی واچ

گوگل برنامه های بومی مختلفی با رابط کاربری بهبود یافته و ویژگی های جدید برای ساعت های هوشمند Wear OS گلکسی واچ راه اندازی کرده است. با این سرعت، Wear OS می‌تواند به زودی با ویژگی‌های نزدیک به سری اپل واچ غنی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.