گوشی موتورولا Razr 2023 و همه دانستنی های آن

 گوشی موتورولا Razr 2023 تاشو به نظر آماده است تا در بازار داغ گوشی های هوشمند تاشو نقش آفرینی کند. این مطلب شامل همه شایعات و اخباری است که در مورد این گوشی وجود دارد.

به گزارش تکناک، موتورولا، یکی از برندهای پیشرو در دنیای گوشی‌های تاشو، در سال 2019 با معرفی Moto Razr و در سال 2020 با نسخه 5G آن، جلوه ای منحصر به فرد به بازار داد.  با این حال ادامه فعالیت این شرکت در تولید گوشی تاشو، پس از عدم حضور در سال 2021 و محدود کردن نسخه سوم Razr به مناطق انتخابی، مبهم است.

در هر صورت سال 2023 سال جدیدی است و با وجود شایعات بسیار درباره برنامه‌های موتورولا برای نسل بعدی Razr، همه در انتظار و هیجان زده  هستند. شما در ادامه می‌توانید همه آنچه را که درباره سری Razr 2023 موتورولا می‌دانیم را بخوانید.

سخت افزار گوشی تاشو موتورولا Razr 2023

طبق آخرین شایعات، به نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد به منظور جبران از دست دادن بازار Razr در دو سال گذشته، در سال جاری دو گوشی تاشو را معرفی کند. یکی از این گوشی‌ها به عنوان جانشینی برای Razr نسل سوم عمل خواهد کرد که در سال گذشته در سراسر جهان عرضه شده است، در حالی که دیگری با قیمتی بسیار مناسب‌تر نسبت به تلفن‌های تاشو، روانه بازار خواهد شد.

موتورولا قصد دارد در تغییر نامگذاری محصولات خود بسته به منطقه‌ای که عرضه می‌شوند، اقدام کند و به همین منظور، چندین نام مستعار مختلف برای سری Razr پخش شده است. برخی از شایعات به این دو دستگاه به عنوان Motorola Razr 40 Ultra و Razr 40 اشاره کرده‌اند که با برخی از نام‌های مدل استفاده شده برای سری Moto Edge خارج از ایالات متحده سازگار هستند. همچنین، برخی اشاره ها به Moto Razr+ را نیز دیده‌ایم که به نظر خوب می‌رسد و با الگوهای نامگذاری معمولی در شمال امریکا همخوانی دارد. این اطلاعات نشان می‌دهد که سری Razr در حال آماده‌سازی برای عرضه است.

بیایید ابتدا به محصولی با نام آشنا Razr ، توجه کنیم، زیرا به نظر نمی‌رسد جذابیتی مشابه دو دستگاهی که در بالا معرفی شد، داشته باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، تمرکز در Razr بیشتر روی صفحه نمایش خارجی قرار گرفته است و این امر دلایل قابل قبولی دارد. به نظر می‌رسد که موتورولا در این دستگاه، بهبودهایی اعمال کرده است تا شامل یک صفحه نمایش 3.4 اینچی شود، که به طور قابل توجهی نسبت به پنل‌های کوچکتری که در نسخه‌های قبلی موجود بودند،بهتر است. حتی این پنل بزرگ‌تر در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، اگرچه با یک عدد نامشخص با فرمت 3.x تا جزئیات دقیق آن فاش نشود.

همچنین، موتورولا برای Razr هم از ویژگی شارژ سریع استفاده می‌کند، به همان شکلی که در تلفن همراه ThinkPhone با شارژر 68 وات آن دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که تولید Razr نیز در این راستا ادامه خواهد داشت. شارژر تلفن تاشوی Moto با قدرت 33 وات، چندان تأثیرگذار نخواهد بود، اما باز هم می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به Galaxy Z Flip 4 داشته باشد.

طبیعتا Razr ارزان قیمت، نمی‌تواند نمایشگر خارجی بزرگ و گران قیمت برادر بزرگتر خود را به ارث ببرد. احتمالا موتورولا تصمیم گرفته است تا صفحه نمایش تیکر استاندارد خود را روی تلفن تاشوی ارزان خود حفظ کند و بقیه قسمت‌ها را ساده نگه دارد. این تصمیم، با در نظر گرفتن قیمت‌های نهایی، به هیچ وجه بد نیست، اما برای اطمینان درباره این مسئله، باید منتظر اعلام شماره‌های نهایی باشیم.

سیستم عامل گوشی تاشو موتورولا Razr 2023

از لحاظ تاریخی، نرم‌افزار موتورولا تجربه‌ای فوق‌العاده ارائه نمی‌دهد. در حالی که شرکت یک نسخه نسبتاً پاک از اندروید را عرضه می‌کند، اما با برخی افزونه های جذاب مانند میانبر chop برای چراغ قوه و برخی تغییرات در رابط کاربری آن مانند تنظیمات Peek Display، کمی قدیمی به نظر می‌رسد.

ما نمی‌دانیم که آیا موتورولا تصمیم دارد رابط کاربری خود را بروز کند یا نه، همانطور که نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که آیا گوشی موتورولا Razr 2023 ارتقاء جدیدی برای بهره‌برداری از صفحه نمایش داخلی بزرگ خود دارد یا خیر.

با این حال، یک چیز را می‌دانیم: موتورولا بیش از هر چیز دیگری بر روی سفارشی‌سازی صفحه نمایش خارجی بزرگ  و جدید خود تمرکز کرده است. طبق رندرهای منتشرشده، شما می‌توانید تنظیمات صفحه نمایش خارجی را به دلخواه خود تغییر دهید. اما هنوز مشخص نیست که آیا می‌توانید از برنامه‌های کامل این پنل استفاده کنید یا آیا به طور مؤثری با یک صفحه نمایش خارجی بزرگ دائمی محدود خواهید شد.

ما با توجه راه‌اندازی ThinkPhone، به طور قابل توجهی بهبود در قابلیت اعتماد نرم‌افزاری امیدواریم. با این دستگاه، موتورولا سه بروزرسانی سیستم‌عامل و چهار سال پچ‌های امنیتی ارائه می‌دهد که آن را به نزدیکی سامسونگ و گوگل در سطح جهانی می‌رساند.

با این حال، ممکن است هنوز به مسئله بروزرسانی‌ها اشاره شود، اما اگر شانسی وجود داشته باشد، احتمالاً گوشی های این شرکت به جای اینکه بلافاصله پس از عرضه بروزرسانی را از دست بدهند، شروع به دوره‌های واقعی بروزرسانی خواهند کرد. به هر حال، انتظار می‌رود که Razr با Android 13 عرضه شود.

قیمت و زمان عرضه گوشی تاشو موتورولا Razr 2023

شرکت مادر موتورولا، یعنی لنوو، هنوز درباره آینده Razr خود اطلاعات بیشتری فاش نکرده است. مدیر عامل این شرکت در کنگره جهانی موبایل امسال به CNBC گفته است که موتورولا در حال کار بر روی نسخه جدیدی از گوشی موبایل است، اما جزئیات بیشتری در مورد آن اعلام نکرده است، به استثنای اظهارات کوتاهی که آن را بسیار بهتر از نسل‌های قبلی می‌داند.

تیزرهای ارائه شده توسط شرکت، نشانه‌های دقیقی در مورد تاریخ عرضه نسل بعدی گوشی‌های تاشوی آنها ارائه نمی‌دهند. ایوان بلاس، پیش از این، درباره یک رویداد در تاریخ ۱ ژوئن برای معرفی گوشی های امسال صحبت کرده بود و با توجه به نزدیک شدن  به آن تاریخ، به نظر می‌رسد که شرکت در حال آماده‌سازی برای عرضه محصول است.

در مورد قیمت، آخرین شایعات نشان می‌دهند که قیمت محصول در اروپا برای مدل پرچمدار بسیار گران است. اطلاعاتی که از فروشگاه ها منتشر شده است نشان می‌دهد که Razr 40 Ultra با حافظه ۸ گیگابایت و ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۱۲۰۰ یورو عرضه خواهد شد. این مبلغ به طور قابل توجهی بالاتر از قیمت Galaxy Z Flip 5 است. با این حال، وجود یک نسخه ارزانتر از Razr با صفحه نمایش بزرگتر، انگیزه بیشتری برای توجیه این افزایش قیمت محتمل فراهم می‌کند.

میراث بزرگ Razr ادامه دارد

موتورولا، در دهه ۲۰۰۰ با مجموعه اولیه Razr، گوشی های موبایل تاشو را به جایگاهی برجسته رسانده بود. به نظر می رسد که  تلفن‌های تاشو موتورولا، پس از یک توقف کوتاه در جهان گوشی‌های هوشمند با صفحه‌ تخت، میدان را خالی کردند. با این حال، پس از عرضه چندین دستگاه میان‌رده و محدود شدن در بازار آمریکای شمالی، احتمالا موتورولا آماده است تا با رقبای خود رقابت کند. برای بررسی اینکه گوشی‌های هوشمند موتورولا به چه اندازه عالی و مناسب هستند، باید تا انتهای سال صبر کنیم و منتظر بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.