گوشی هوشمند Xperia 5 V هفته آینده معرفی می شود

از یک پست اخیر در صفحه X سونی، بنظر می‌آید که یک گوشی هوشمند جدید Xperia در راه است. این دستگاه در 1 سپتامبر (معادل 10 شهریور) در ژاپن رونمایی خواهد شد.

به گزارش تکناک، مراسم رونمایی از طریق کانال رسمی یوتیوب سونی به صورت زنده پخش خواهد شد تا همه بتوانند تماشا کنند و در آن شرکت کنند.

با این حال، پستی که این جزئیات را اعلام می‌کند، درباره دستگاه خاصی اطلاعاتی ارائه نمی‌دهد. اما از تصاویر ارائه شده می‌توان حدس زد که این محصول یک گوشی هوشمند است، زیرا یک لنز دوربین پشتی یک گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.

با توجه به عدم وجود جزئیات در مورد محصول مذکور، بسیاری ممکن است بگویند که این رویداد رونمایی محصولی را که از قبل موجود بوده به بازار جهانی عرضه خواهد کرد. اما این موضوع درست نیست، زیرا هنوز یک دستگاه مهم دیگر در مجموعه محصولات این برند وجود دارد که هنوز رونمایی نشده است. این دستگاه چیزی نیست جز سری Xperia 5 برای امسال.

قبلاً، کاربران اینترنتی فرصت دیدن گوشی‌های هوشمند Xperia 1 V و 10 V را داشته‌اند. اولین محصول، گوشی هوشمند پرطرفدار و پرامکانات سونی است، در حالی که محصول دوم، ورودی با قیمت مقرون به صرفه‌تر است. در مورد قیمت و امکانات، گوشی هوشمند Xperia 5 V که به زودی معرفی خواهد شد، بین Xperia 1 V و 10 V قرار خواهد گرفت.

مدتی پیش، یک ویدیو تبلیغاتی این دستگاه به اینترنت راه یافت. یک کاربر ردیت موفق شد این ویدیو را در دست بگیرد و از طریق صفحه خود به اشتراک بگذارد. این ویدیو طراحی این دستگاه را با نصب دو دوربین و طراحی سونی نشان می‌دهد.

طراحی و انتخاب رنگ ویدیو همچنین با تصویری که سونی از طریق صفحه X خود به اشتراک گذاشته است، همخوانی دارد. درباره مشخصات فنی این دستگاه ، اطلاعات کمی در دسترس است، اما این یک دستگاه پرچمدار است. از لیست Geekbench آن مشخص است که این دستگاه با پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 رونمایی خواهد شد.

این دستگاه همچنین با ظرفیت 16 گیگابایت رم عرضه خواهد شد که ممکن است با حافظه داخلی تا 1 ترابایت همراه باشد. یک خبر افشا شده دیگر درباره این دستگاه نیز ادعا می‌کند که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. این سرعت شارژ می‌تواند ظرفیت باتری 5000 میلی آمپرساعت را که ممکن است از دستگاه پیشین آن به ارث برده شده است، شارژ کند.

با توجه به سبک معمول سونی، این دستگاه ممکن است یک دستگاه بسیار کوچک با اندازه صفحه نمایش زیر 6.5 اینچی باشد. در مقایسه با دستگاه قبلی خود، این دستگاه عملکرد و فضای ذخیره‌سازی خود را بهبود خواهد بخشید. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه گوشی هوشمند سونی اکسپریا، جزئیات دیگر در مورد مشخصات آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.