گوشی Nothing Phone1 پوسته اندرویدی جدید دریافت می کند

با معرفی گوشی هوشمند Nothing Phone2 ، شرکت مالک آن قصد دارد نسخه جدیدی از پوسته اندروید خود با نام “Nothing OS” را راه‌اندازی کند.

به گزارش تکناک، امروز تایید شده است که تلفن هوشمند Nothing Phone1  نیز به زودی در ماه آگوست این به‌روزرسانی را دریافت خواهد کرد.

کارل پی  در یک توییت این موضوع را تایید کرد که تلفن هوشمند Nothing Phone1 تا “پایان ماه آگوست” نسخه 2.0 پوسته اندروید Nothing OS را دریافت خواهد کرد. این در حدود 45 روز پس از معرفی تلفن هوشمند Nothing Phone2  است که صبح امروز برای 11 جولای معرفی شد.

پوسته اندروید Nothing OS 2.0، مانند به‌روزرسانی 1.5 قبلی، بر پایه اندروید 13 استوار است. با این حال، گفته شده که این به‌روزرسانی بزرگتر از نسخه‌های دیگر است و در سراسر نرم‌افزار، انتخابات بیشتری از Nothing مشاهده خواهد شد.

در مصاحبه‌ای اخیر با XDA، Nothing گفت که به‌روزرسانی جدید “تقریباً از پایه ساخته شده است” و بر روی مفهوم کلیدی “زیبایی عملکرد” تمرکز دارد. این پیاده‌سازی از طریق تغییراتی در قسمت‌هایی مانند صفحه اصلی صورت خواهد گرفت، که به طور خلاصه “علایق و اطلاعات شما” را نمایش خواهد داد تا شما نیازی به حرکت زیاد و سرچ عمیق نداشته باشید.

مطمئناً دیدن اینکه Nothing دقیقاً چه چیزی را آماده می‌کند جالب خواهد بود، زیرا مصاحبه نشان می‌دهد که شبیه «هر چیزی که در حال حاضر منتشر شده» نیست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.