تاریخ عرضه گوشی Nothing Phone 2 اعلام شد

گوشی Nothing Phone 2، نسخه بعدی گوشی شرکت Nothing، طبق اعلامیه‌ای که در سه‌شنبه در توییتر منتشر شد، در تاریخ 11 جولای(20 تیر) روانه بازار خواهد شد.

به گزارش تکناک، در این اعلامیه، افراد به سوی “come to the bright side” دعوت شده‌اند که به صفحه وب سایت شرکت Nothing ارجاع داده شده است.

از گوشی Nothing Phone 2 انتظار می رود نسبت به نسخه اولیه نسخه با کیفیت تری باشد. شرکت Nothing قبلا تایید کرده است که این گوشی دارای چیپست پرچمدار Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود.

این برند گوشی، که در سال 2020 توسط بنیانگذار OnePlus به نام کارل پی راه‌اندازی شده است، با قیمت مناسب و طراحی خود توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. سه‌شنبه وی در یک توییت اعلام کرد که سیستم عامل بعدی Nothing OS 2.0 نیز تا پایان ماه آگوست به کاربران گوشی Nothing Phone 1 نیز ارائه خواهد شد.

Andrew Lanxon از CNET از گوشی Nothing Phone 1، یک دستگاه 5G، به خاطر “طراحی منحصر به فرد و جذاب” و “عملکرد پردازنده و دوربین قوی” آن تعریف کرد.

درباره قیمت ۳۹۹ پوندی گوشی Nothing Phone 1، Lanxonگفت: “اگرچه این گوشی دارای قیمتی پایین است، اما چیزی که دریافت می‌کنید، یک گوشی است که حسابی محصول خوش ساختی هستند.”

آیا Nothing Phone 2 در آمریکا عرضه می شود؟

برخلاف نسخه پیشین، گوشی Nothing Phone 2 به طور همزمان با عرضه در اروپا و بریتانیا، در ایالات متحده آمریکا نیز عرضه خواهد شد. هنوز قیمت این گوشی مشخص نشده است و همچنین نماینده ای برای فروش از طریق ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه مشخص نیست.

اگرچه گوشی Nothing Phone 1 در ایالات متحده عرضه نشده است، اما می‌توانید با پرداخت ۲۹۹ دلار، نسخه بتای اولین گوشی شرکت را در اختیار داشته باشید. با این حال،  Mike Sorrentino از CNET گفته است اگر فقط به این خاطر که می‌توانید ، حتما نباید این گوشی را تهیه کنید. این گوشی در عمده موارد فقط از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و توانایی سازگاری با تمامی ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه را محدود می‌کند و برخی از برنامه‌ها ممکن است با نسخه بتا به درستی کار نکنند.

اگر به دنبال تهیه یک گوشی جدید هستید، لیست بهترین گوشی‌هایی که در حال حاضر باید خرید آن‌ها را در نظر بگیرید و لیست بهترین گوشی‌های اندروید سال ۲۰۲۳ را می‌توانید در سایت CNET بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.