گوگل بخش استوری خود را راه اندازی می کند

نتایج جستجوی گوگل به زودی تا حدی اجتماعی‌تر خواهند شد چرا که در حال آماده‌سازی نمونه‌ای شبیه استوری های اینستاگرام برای نتایج جستجو است.

به گزارش تکناک، ، در طی 10 سال گذشته، شوخی‌هایی مربوط به این موضوع وجود داشته که هر برنامه‌ای در نهایت نسخه خود از “Stories” را راه‌اندازی خواهد کرد، یک ویژگی اصلی اسنپ‌چت که در بسیاری از برنامه‌های دیگر نیز ظاهر شده است.

اینستاگرام در سال 2016 نسخه مشابه و محبوب خود از Stories را راه‌اندازی کرد. توییتر، که در حال حاضر به نام “X” شناخته می‌شود، به طور موقت آن را با “Fleets” آزمایش کرد. حتی برنامه‌هایی با تمرکز کمتر بر جنبه اجتماعی مانند اسپاتیفای و یوتیوب هم ویژگی‌هایی مشابه Stories را ارائه داده‌اند.

به نظر می‌رسد Google Search برنامه بعدی ای است که در مسیر راه‌اندازی نسخه خود از ایده Stories قرار خواهد گرفت.

مشاهده شده است که برنامه Google Search در حال آماده‌سازی یک روش برای ایجاد پست‌های شباهت دار به Stories است. تیم APK Insight ما نیز این امکان را برای نگاه اولیه به این ویژگی فعال کرده است، که به شما امکان می‌دهد متن، تصاویر و استیکرها را روی پس‌زمینه‌ای الهام‌گرفته از Material You قرار دهید.

به جای ارتباط با هر یک از قابلیت‌های پست موجود مانند ابتکار Web Stories و ارسال‌های مرتبط با کسب و کار که گوگل ارائه می‌کند، این یک روش جدید برای تعامل با نتایج جستجوی گوگل خواهد بود. نشانه اول ما از این موضوع از متن پیش‌فرض قالب نشان داده شده در زیر است.

خواندن دقیق کد به ما می‌گوید که این پست‌ها که به آنها «یادداشت‌ها» گفته می‌شود به افراد امکان می‌دهد نظرات عمومی خود را در صفحات وب فردی که در نتایج جستجوی گوگل ظاهر می‌شوند، بگذارند.  یک مثال مورد استفاده، که توسط متن درون برنامه ارائه شده است، این است که ممکن است بخواهید یادداشتی در مورد کیفیت یک دستور غذای خاص اضافه کنید یا ترفندهایی را که برای بهبود آن استفاده کرده اید به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید تصویری از نحوه انجام تلاشتان برای غذا به اشتراک بگذارید.

تایپ کنید یا صحبت کنید

هنگام مرور یک صفحه در مرورگر پیش فرض برنامه گوگل، گزینه ای برای «افزودن یادداشت» خواهید داشت. هنوز مشخص نیست که در کجا می‌توانید یادداشت‌هایی را که توسط دیگران نوشته شده‌اند پیدا کنید، اما هر یادداشت زمانی که به‌درستی تعدیل شد برای دیدن دیگران منتشر می‌شود. همانطور که از یک ویژگی اجتماعی انتظار دارید، می‌توانید یادداشت شخص دیگری را نیز لایک کنید.

همچنین پس از ارسال پست، تصویر نمایه و نام شما برای سایر کاربران گوگل قابل مشاهده خواهد بود. اطلاعات شخصی مانند آدرس ایمیل شما عمومی نخواهد بود.

هر صفحه ای که در جستجوی گوگل یافت می شود مجاز به داشتن یادداشت نیست. به طور خاص، صفحات دارای اطلاعات پزشکی یا صفحات دارای محتوای مستهجن یا خشونت آمیز از یادداشت ها منع می شوند.

این همچنین ممکن است تنها آغاز برنامه های گوگل برای ویژگی های اجتماعی باشد. هنگام تنظیم نمایه عمومی خود (در حال حاضر فقط شامل یک نام و تصویر) برای اولین بار، از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید به روزرسانی هایی درباره « Search community Google» دریافت کنید یا خیر.

یک منبع آشنا با برنامه‌های این شرکت به ما می‌گوید که Notes باید به‌عنوان یک آزمایش جدید آزمایشگاه‌های گوگل در ماه آینده در سراسر اندروید و iOS ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.