نمایش آزمون های تولید شده با هوش مصنوعی در یوتیوب

یوتیوب در حال آزمایش نمایش آزمون های تولید شده توسط هوش مصنوعی در یک ویدیوی آموزشی، به منظور کمک به بینندگان و کسب اطلاعات بیشتر در برنامه iOS و اندروید خود است.

به گزارش تکناک، همچنین، این ویژگی به این پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو در درک بهتر روند پوشش یک موضوع خاص در هر ویدیو کمک خواهد کرد.

طبق صحبت این شرکت، آزمون‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی، که یوتیوب دیروز در صفحه آزمایش‌های خود به آن اشاره کرد، در سطح جهانی برای درصد کمی از مخاطبان ویدیوهای آموزشی در دسترس قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، این قابلیت شرکت در آزمون، تنها برای بخش منتخبی از محتوای انگلیسی زبان که در فید اصلی به عنوان پیوندهای مشاهده شده اخیر در زیر ویدیوها ظاهر می شود، در دسترس است.

Youtube مدت‌هاست جایگاه خود را به عنوان مکانی برای یادگیری موارد جدید، از نحوه تعویض لاستیک ماشین گرفته تا پشتک زدن، تثبیت کرده است. حساب‌های «Edutainment» مانند TED-Ed و HowToBasic به ترتیب با 18.8 میلیون و 17.3 میلیون مشترک، از محبوب‌ترین کانال‌های آموزشی Youtube هستند.

علاوه بر این، بسیاری از معلمان برای ایجاد محتوای آموزشی یا کشف و اشتراک ویدیوها با دانش آموزان خود به Youtube مراجعه می‌کنند. بنابراین، برای کسانی که می‌خواهند درباره یک موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنند، ویژگی جدید آزمون می‌تواند راهی مؤثر برای به دست آوردن درک عمیق‌تر از مطالب باشد.

در اوایل سال جاری، Youtube با همکاری Crash Course و دانشگاه ایالتی آریزونا برای راه‌اندازی «پروژه سالن مطالعه» همکاری کرد، و به دانشجویان امکان دسترسی رایگان به چهار دوره دروس مختلف، از جمله ریاضیات کالج، تاریخ ایالات متحده، ترکیب انگلیسی و موارد دیگر را داد. Crash Course، کانالی است که توسط جان و هنک گرین اداره می شود و شامل 14.8 میلیون مشترک و تقریباً 1.6 میلیارد بازدید است.

به طور جداگانه، Youtube همچنین در حال آزمایش ویژگی هایی مانند جلوگیری از مسدود سازی تبلیغات و ویژگی جدید نمایش در صفحه قفل برای مشترکین Premium است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.