یک پوستر جزییات جدیدی از دو محصول پرچمدار سامسونگ افشا کرد

پوستر تبلیغاتی KT طراحی گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس را به همراه جوایز پیش‌سفارش و تاریخی که مشتریان ممکن است گزینه پیش‌سفارش پرچمداران بعدی را دریافت کنند، افشا کرد.

به گزارش تکناک،طبق این اطلاعات جدید، رویداد Unpacked بعدی سامسونگ برای سری گلکسی S23 ممکن است در تاریخ 5 ژانویه برگزار شود.
پوستر افشا شده برای یک برنامه پیش ثبت نام پیشرفته است که KT ممکن است برای سری پرچمداران آینده گلکسی S23 در اختیار داشته باشد. پوستر فاش شده نشان می دهد که مشتریان KT می توانند از 23 دسامبر برای Galaxy S23 ثبت نام کنند. KT دومین اپراتور تلفن همراه در کره جنوبی است.
پوستر (در زیر مشاهده می شود) همچنین نشان می دهد که دوره ثبت نام در 5 ژانویه 2023 به پایان می رسد و ممکن است یک دوره پیش سفارش از همان روز شروع شود. (از طریق @OreXda).
به عبارت دیگر، رویداد بزرگ بعدی Unpacked برای سری Galaxy S23 ممکن است برای 5 ژانویه 2023 برنامه ریزی شده باشد.
به عنوان یادآوری، ثبت نام نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای از خریداران احتمالی ندارد. ثبت نام به مشتریان این امکان را می دهد که به یک محصول آینده علاقه نشان دهند و احتمالاً پس از اجرای پیش فروش، جایگاه بهتری در صف کسب کنند.

پوستر تبلیغاتی KT طراحی گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس را به همراه جوایز پیش‌سفارش و تاریخی که مشتریان ممکن است گزینه پیش‌سفارش پرچمداران بعدی را دریافت کنند، افشا کرد.

آیا طراحی، اعلام و جایزه پیش‌سفارش گلکسی S23 تایید شد؟
چندین فاش و شایعات تاکنون ادعا کرده اند که سری آینده گلکسی S23 از زاویه ای متفاوت نسبت به سال های گذشته به طراحی دوربین نزدیک می شود. یا، به طور دقیق تر، هر سه نسخه Galaxy S23 زبان طراحی دوربین را از Galaxy S22 Ultra به عاریت گرفته اند، به این معنی که بدون برآمدگی دوربین، اما بریدگی های دایره ای مینیمالیستی و مجزا برای هر سنسور رو به عقب خواهند داشت.
این پوستر تبلیغاتی ادعایی KT ظاهراً آن گزارش‌ها را تأیید می‌کند، اگرچه کلمه «تأیید شده» ممکن است کمی طولانی باشد زیرا ما نمی‌توانیم اعتبار نشت را تأیید کنیم. با این وجود، Galaxy S23 و Galaxy S23+، همانطور که در این پوستر ادعا شده نشان داده شده است، هر کدام دارای سه دوربین در پشت هستند که توسط حلقه های فلزی احاطه شده اند. پنل های پشتی شبیه به سری گلکسی اس 22 براق به نظر می رسند و گلکسی اس 23 پلاس گزینه رنگ سبز مدل امسال را حفظ کرده است.
پوستر همچنین نشان می‌دهد که مشتریان پیش‌سفارش ممکن است یک جفت هدفون گلکسی بادز 2 پرو را به صورت رایگان یا با قیمت پایین‌تر دریافت کنند، اگرچه پاداش‌های پیش‌سفارش می‌تواند بسته به بازار متفاوت باشد.
آیا سامسونگ سری Galaxy S23 را در تاریخ 5 ژانویه در پایان این دوره ثبت نام ادعایی معرفی خواهد کرد؟ گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که این شرکت قصد دارد پرچم‌دار آینده را زودتر به بازار بیاورد تا دیرتر، فصل گلکسی S22 را ببندد و بحث GOS را در اسرع وقت پشت سر بگذارد. زمان نشان خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.