ابزار هوش مصنوعی Performance Max گوگل رونمایی شد. این ابزار بیشتر در تبلیغات کاربرد دارد.
بهگزارش تکناک، گوگل ابزار Performance Max را رونمایی کرد. این ابزار به هوش مصنوعی (artificial intelligence : field of computer science and engineering practices for intelligence demonstrated by machines and intelligent agents) مولد جدیدی مجهز است و در تبلیغات و ایجاد و ویرایش تصاویر بیشتر بهکار برده میشود. درواقع، ابزار Performance Max بیشتر برای آژانسهای تبلیغاتی مفید است.
با استفاده از پیامهای متنی، تبلیغکنندگان میتوانند متن و تصویر تولید و این کار را تا زمانی تکرار کنند که به نتیجهی دلخواهشان برسند.
گوگل قول داده است که این ابزار هرگز دو تصویر مشابه تولید نخواهد کرد و با همین استراتژی میتواند از این احتمال ناخوشایند جلوگیری کند که دو کسبوکار رقیب با عکسهای دقیقاً یکسان تبلیغات خود را انجام دهند.
این هوش مصنوعی آگهیساز گامبهگام برای کسانی عرضه میشود که از محصول کمپین تبلیغاتی Performance Max Google استفاده میکنند. قرار است ابزار پیشرفتهی ویرایش تصویر مشابه تواناییهای Magic Editor (مانند جایگزینی آسمان) در گوگل پیکسل 8 جدید نیز بهکار برود.
کاربران میتوانند از ویرایشگر برای بهروزرسانی تبلیغات بصری موجود استفاده کنند. در یکی از نمونههای ارائهشدهی Google (American multinational technology company by alphabet inc.)، کاربری از مدل تبلیغاتی با محصول مراقبت از پوست استفاده کرد؛ اما پسزمینهی آن را با درخت کریسمس جایگزین کرد تا تبلیغش برای تعطیلات آماده شود. علاوهبراین، انواع تبلیغات را برای استفاده در موقعیتهای مختلف میتوانید ایجاد کنید.
افرادی که از Merchant Center Next استفاده میکنند (ابزاری که ظاهر محصولات را در سراسر گوگل کنترل میکند)، ابزارهای مولد هوش مصنوعی را نیز دریافت خواهند کرد. بهگفتهی گوگل، تمام محتوای تبلیغاتی تولیدشده با هوش مصنوعی مشمول SynthID خواهند بود که علامت اَبَرداده است و برای کمک به شناسایی محتوای ساختهشده با این ابزار استفاده میشود.