Pixel Notepad و Pixel Tablet با حسگر اثرا نگشت عرضه نمی شوند

وبسایت 9to5Google گزارش می‌دهد که کد اندرویدی را کشف کرده است که برای آزمایش رابط کاربری دستگاه‌هایی که حسگر اثرانگشت در کنار آن نصب می‌شوند، استفاده می‌شود.

وبسایت 9to5Google گزارش می‌دهد که کد اندرویدی را کشف کرده است که برای آزمایش رابط کاربری دستگاه‌هایی که حسگر اثرا نگشت در کنار آن نصب می‌شوند، استفاده می‌شود.

به گزارش تکناک، این کد نشان می‌دهد که چنین تنظیماتی ممکن است در دو دستگاه خاص استفاده شود. اولین مورد “Y-aligned” خواهد بود که به این معنی است که اسکنر اثر انگشت در سمت چپ یا راست قرار دارد و دارای دو پیکربندی است: “تا شده و باز”.مطمئناً به نظر می‌رسد که می‌تواند تبلت Pixel Notepad (معروف به Fold یا هر نام دیگری که گوگل آن را نامگذاری می‌کند) باشد. بنابراین، می‌توانید یک اسکنر اثرانگشت جانبی را به دیگر ویژگی‌های تبلت Pixel Notepad اضافه کنید که ممکن است به گوشی Samsung Galaxy Z Note 4 شباهت داشته باشد.

به شما گفتیم که نمایشگر بزرگ تولید شده توسط سامسونگ برای تبلت Pixel Notepad ظاهراً دارای رزولوشن 1840 در 2208 در مقایسه با رزولوشن 1812 در 2176 برای گوشی Galaxy Z Fold 4 خواهد بود.

پیکسل تاشو قرار است نزدیک به همان صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی موجود در گوشی Galaxy Z Fold 4 را داشته باشد. به هر حال، رزولوشن صفحه نمایش خارجی در Pixel Notepad انتظار می‌رود که 1080 در 2100 (در مقابل 904 در 2316 برای گوشی Galaxy Z Fold 4) باشد.

گوگل در حال آزمایش رابط کاربری با اسکنر اثر انگشت جانبی در اندروید برا دو دستگاه خود است. در حالی که Pixel Notepad تنها یک دستگاه است. پس دستگاه دوم چیست؟ خب، مخاطبان عزیز، مورد دوم Tablet Pixel است که قرار است سال آینده عرضه شود. به نظر می‌رسد که گوگل برای تلفن تاشو و تبلت خود، از استفاده از اسکنر بیومتریک زیر نمایشگر جنجالی که باعث ایجاد حاشیه در مورد گوشی های Pixel 6، Pixel 6 Pro و Pixel a6 شده است، خودداری خواهد کرد.

در حالی که گوگل حسگر اثرا نگشت زیر نمایشگر را برای سری جدید گوشی‌های Pixel 7 نگه داشته است، اما از سخت افزار بهبود یافته‌ای استفاده می‌کند که اسکن سریع تر و دقیق تری را ارائه می‌دهد.

ما می‌توانیم فرض کنیم که چون کد حسگر اثرا نگشت در دستگاه دوم “X-aligned” است، در نزدیکی لبه بالا یا پایین دستگاه نصب خواهد شد. این نشان می‌دهد که ممکن است دکمه روشن/خاموش در تبلت Pixel Tablet با اسکنر اثر انگشت مانند Pixel Slate مجهز به ChromeOS یکپارچه شود. همچنین می‌توانیم رزولوشن صفحه نمایش 1600 در 2500 را در حداقل یکی از انواع Pixel Tablet ببینیم.

گوگل در حال کار بر روی فهرست موجودی محصولات خود است تا بتواند اکوسیستمی مشابه اپل و سامسونگ ارائه دهد. تا پایان سال آینده، گوگل گوشی‌های Pixel، تبلت‌های Pixel، Pixel Buds بی‌سیم واقعی، ساعت هوشمند Pixel و شاید یک گوشی تاشو را عرضه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.