سری گلکسی S23 سامسونگ بهمن ماه به بازار می‌آید

https://koreajoongangdaily.joins.com/2022/11/28/business/tech/Korea-Samsung-Electronics-Galaxy/20221128180140424.html

بر اساس گزارش منتشر شده از رسانه خبری کره ای جونگ آنگ دیلی کره ، سامسونگ خط تولید گوشی های پرچمدار بعدی خود، سری گلکسی S23 را در هفته اول فوریه 2023 (بهمن) معرفی خواهد کرد.

به گزارش تکناک، این روزنامه به نقل از یکی از مدیران سامسونگ که نامش فاش نشده است، می‌گوید: سری گلکسی S23 در جریان برگزاری رویداد Unpacked در شهر سانفرانسیسکو ایالات متحده در ماه فوریه، نمایش داده می‌شود.

تاریخ شایعه شده با گزارش های قبلی در مورد برنامه های راه اندازی سامسونگ برای دستگاه آینده مطابقت دارد، به طوری که شرکت کره ای Chosun نیز تاریخ عرضه فوریه را در اوایل این ماه گزارش کرده است.

سامسونگ ،سری گلکسی S23 و گلکسی S20 را به ترتیب در فوریه 2022 و 2020 عرضه کرد، اما گلکسی S21  در ۲۰۲۱ کمی زودتر یعنی در ژانویه وارد بازار شد.

عرضه فوریه، درست مانند گلکسی S22

ویژگی‌های گوشی‌های سامسونگ سال آینده، طبق رندرهای فاش شده S23  و S23  Plus ممکن است دیگر شامل برآمدگی دوربین اطراف سه لنز عقب خود نباشد تا ظاهری شبیه به S22 Ultra امسال داشته باشند. در عین حال، انتظار می‌رود مدل بالاتر S23  اولترا از تغییرات طراحی کمتری برخوردار باشد، اما ممکن است یک دوربین اصلی ارتقا یافته با سنسور 200 مگاپیکسلی با وضوح بالاتر (از 108 مگاپیکسل S22 Ultra) داشته باشد. همچنین انتظار بهره‌مندی هر سه گوشی از جدیدترین و بهترین پردازنده پرچمدار کوالکام اسنپدراگون نیز می‌رود.

به گزارش جونگ آنگ دیلی کره، متأسفانه جدیدترین گوشی های سامسونگ ظاهراً از موج تورمی که در سال جاری چندین کشور در سراسر جهان را فرا گرفته مصون نخواهند بود و ممکن است قیمتی بالاتر از مدل های قبلی خود داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.