بهگزارش تکناک، بخش کسبوکار گوگل کلود مجموعهای از ابزارهای جدیدی را معرفی کرده است که با هوش مصنوعی مولد قدرتمند تغذیه میشوند. این ابزارهای جدید تجربه خرید آنلاین و عملیات مختلف خردهفروشی را بهبود میبخشند.
یکی از محصولات جدید چتباتی مجهز به هوش مصنوعی مولد است که برای استفاده در وبسایتها و برنامههای موبایل خردهفروشان طراحی شده است. این عوامل مجازی با مشتریان در پلتفرمهای مختلف (وبسایتها و برنامههای موبایل) در ارتباط هستند. چتبات هوش مصنوعی بر اساس ترجیحات کاربران، پیشنهاد محصول ارائه خواهد کرد.
فهرست مطالب
گوگل تکامل سریع هوش مصنوعی مولد را برجسته میکند
کری تارپ (Carrie Tharp)، معاون مدیر صنایع استراتژیک در گوگل کلود، به سرعت رشد هوش مصنوعی مولد اشاره و اظهار کرده است که در مدت یک سال، این قابلیت بهعنوان یکی از قابلیتهای سریع فناوری شناخته شده است. او افزود که هوش مصنوعی مولد اکنون بخش مهمی از استراتژیهای بسیاری از خردهفروشان است.
گیزچاینا مینویسد که پیشنهادهای گوگل کلود بخشی از روند گسترش تأثیر هوش مصنوعی مولد در بخش خردهفروشی است. آمازون در ماه سپتامبر ابزار هوش مصنوعی را برای فروشندگان معرفی کرد و در فصل خریدهای تعطیلات اخیر، بسیاری از خردهفروشان از این فناوری در حوزههای مختلف استفاده کردند تا عملکرد خود را بهبود بخشند.
ویژگی دیگری که گوگل بهتازگی اعلام کرده، مدل زبان بزرگی است که کیفیت جستوجوی محصولات را بهبود میبخشد. درحالحاضر، این ابزار در برخی از فروشگاههای انتخابی دردسترس است و انتظار میرود که در پایان امسال بهصورت گستردهتری دردسترس قرار گیرد.
سایر ابزارهای هوش مصنوعی مولد از گوگل
علاوهبر این پیشرفتها در خرید آنلاین، محصولات هوش مصنوعی گوگل شامل ابزارهایی برای بهبود سیستمهای خدمات مشتری و سهولتبخشی در فرایند کاتالوگسازی محصولات برای خردهفروشان است. تأثیر هوش مصنوعی، تنها به خرید آنلاین محدود نمیشود؛ در آینده نزدیک، فروشگاههای سنتی نیز از قابلیتهای جدید ازطریق Google Distributed Cloud Edge، محصول سختافزاری و نرمافزاری موجود، بهرهمند خواهند شد.
این اطلاعیه قبل از کنوانسیون سالانه انجمن ملی خردهفروشی در شهر نیویورک منتشر شده است و نشاندهنده یکپارچگی مداوم فناوریهای هوش مصنوعی پیشرفته در صنعت خردهفروشی است.