پلیاستیشن قصد دارد علیرغم شکست Concord به توسعه بازیهای لایو سرویس ادامه دهد و در کنار آن ساخت بازیهای داستانمحور تکنفره را نیز حفظ کند.
به گزارش تکناک، پلیاستیشن سالی پر از موفقیتها و چالشها را پشت سر گذاشت، اما بدون شک شکست بازی Concord یکی از بزرگترین ناکامیهای این شرکت بود. این بازی پس از عملکرد ضعیف در زمان عرضه، به سرعت آفلاین شد و استودیوی توسعهدهنده آن، Firewalk Studios نیز تعطیل شد.
با وجود این، بر خلاف انتظارات، پلیاستیشن قصد ندارد از ساخت بازیهای لایو سرویس دست بکشد. هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلیاستیشن، به تازگی بر این موضوع تأکید کرده و گفته است که بازیهای داستانمحور تکنفره نیز برای پاسخ به خواستههای جامعه بازیکنان عرضه خواهند شد.
پافشاری پلیاستیشن بر این نوع بازیها نشاندهنده باور این شرکت به پتانسیل این ژانر است، حتی پس از اینکه Concord شکست خورد. موفقیتهایی مانند Helldivers 2 الهامبخش این تصمیم هستند.
در مصاحبهای با فامیتسو، هرمن هالست تأکید کرد که بازیکنان به دنبال بازیهای باکیفیت هستند و شکست Concord ناشی از عواملی مانند رقابت فزاینده بوده است. او تصریح کرد که پلیاستیشن به دنبال همکاری با استودیوهای ثالث برای گسترش پورتفولیوی خود با بازیهای منحصربهفرد میباشد.
به این ترتیب، بازیکنان میتوانند انتظار عناوین جذاب و متنوعی را از سونی در آینده نزدیک چه در قالب بازیهای لایو سرویس و چه داستانمحور داشته باشند.