گوشیهای ردمی نوت ۱۴ 4G با تراشه هلیو G99 اولترا و ردمی نوت ۱۴ پرو 4G با تراشه قدرتمندتر هلیو G100 اولترا معرفی میشوند.
به گزارش تکناک، شرکت ردمی بهتازگی سری گوشیهای نوت ۱۴ را در هند عرضه کرده و اکنون گزارشها حاکی از آن است که این برند در حال آمادهسازی برای معرفی نسخههای 4G این سری است. این خبر در حالی منتشر میشود که مدلهای فعلی شامل نوت ۱۴ و نوت ۱۴ پرو و نوت ۱۴ پرو پلاس همگی با پشتیبانی از اینترنت 5G در بازار حضور دارند.
فهرست مطالب
مشخصات ردمی نوت ۱۴ 4G
بر اساس گزارشی از گیزموچاینا، مدل 4G گوشی نوت ۱۴ از طراحی مشابه نسخه 5G برخوردار است و در سه رنگ آبی و سبز و بنفش عرضه خواهد شد. این دستگاه به تراشه هلیو G99 اولترا مدیاتک مجهز شده و در دو نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیرهسازی یا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیرهسازی عرضه میشود.
صفحهنمایش این گوشی نرخ نوسازی روان ۱۲۰ هرتز را ارائه میدهد و از محافظ Gorilla Glass 5 بهره میبرد. در بخش دوربین، این مدل به سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده و یک سنسور ثانویه که هنوز جزئیات آن مشخص نشده است، این سیستم را تکمیل میکند. انرژی این دستگاه از باتری ۵۵۰۰ میلیآمپرساعتی تأمین میشود که از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی میکند.

مشخصات ردمی نوت ۱۴ پرو 4G
مدل نوت ۱۴ پرو 4G نیز با همان زبان طراحی نسخه 5G خود روانه بازار خواهد شد و در سه رنگ مشکی و آبی و بنفش عرضه میشود. این دستگاه از تراشه قدرتمندتر هلیو G100 اولترا مدیاتک استفاده میکند و با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیرهسازی همراه است.
یکی از ویژگیهای برجسته این مدل دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی آن است که در مقایسه با مدل استاندارد ارتقا یافته است. این گوشی نیز مانند مدل استاندارد از باتری ۵۵۰۰ میلیآمپرساعتی بهره میبرد؛ اما از فناوری شارژ سریعتر ۴۵ وات پشتیبانی میکند. همچنین، محافظ صفحهنمایش آن به Gorilla Glass Victus 2 ارتقا یافته است. این مدل به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز است؛ در حالی که اطلاعاتی درباره دوربین سلفی نسخه استاندارد ارائه نشده است.


زمان عرضه
هنوز تاریخ رسمی عرضه این دو گوشی را ردمی اعلام نکرده است؛ اما با توجه به اطلاعات فاششده، انتظار میرود که این دستگاهها بهزودی در دسترس کاربران قرار بگیرند. گزارشهای جدید نشان میدهند که ردمی در تلاش است تا با عرضه نسخههای متنوع از سری نوت ۱۴، پاسخگوی نیازهای کاربران بیشتری باشد و موقعیت خود را در بازار گوشیهای هوشمند تقویت کند.