آغاز پشتیبانی برنامه Phone Link از گوشی های آیفون

برنامه Phone Link ویندوز 11 اکنون از اتصال گوشی های آیفون به رایانه شخصی ویندوز 11 پشتیبانی می کند.ارائه پشتیبانی برنامه Phone Link از آیفون از چند هفته پیش آغاز شده است، اما اکنون برای همه کاربران در دسترس است.

به گزارش تکناک، مجموعه ویژگی های موجود  برنامه Phone Link هنگام استفاده از آیفون در مقایسه با استفاده از تلفن اندرویدی محدود است.اکثر افراد در اکوسیستم اپل از iMessage در آیفون یا آی‌پد خود استفاده می‌کنند.

اکنون امکان دسترسی به حباب‌های آبی نمادین محدود به سخت‌افزار اپل از ویندوز ۱۱ نیز به نوعی وجود دارد. به‌روزرسانی برنامه Phone Link مایکروسافت از ارسال و دریافت iMessages از رایانه شخصی ویندوز 11 پشتیبانی می‌کند. این برنامه از چند جهت محدود است، اما حداقل نوعی دسترسی به iMessage را به رایانه های شخصی ویندوزی می آورد.

از اواخر آوریل، از آیفون در برنامه Phone Link پشتیبانی می‌شود. مایکروسافت امروز عرضه کامل آن در بازارهای پشتیبانی شده را اعلام کرد.

 

ویژگی های جدید

استفاده از آیفون با برنامه Phone Link در ویندوز 11، دسترسی به همه ویژگی های موجود هنگام استفاده از تلفن اندرویدی را در اختیار کاربر قرار نمی دهد. و در iOS از ارسال و دریافت متن از طریق iMessage، برقراری و دریافت تماس و دیدن اعلان‌های برنامه تلفن پشتیبانی می‌کند.

با وجود امکان ارسال و دریافت پیام از طریق iMessages با Phone Link، نحوه یکپارچگی آن مانند استفاده از iMessage در مک نیست .در این قابلیت سابقه چت iMessages قابل مشاهده نخواهد بود و برنامه از پیام های گروهی در iMessage پشتیبانی نمی کند. این تفاوت به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده توسط اپل است، و همچنان برای برخی ناامیدکننده خواهد بود.

استفاده از Phone Link برای اتصال به آیفون به منظور گسترش آیفون به رایانه شخصی نیست و بیشتر شبیه به یک راه سریع برای رسیدگی به موارد موجود در آیفون است.

عکس‌ها بین آیفون و رایانه شخصی همگام‌سازی نمی‌شوند. در عوض باید از ادغام iCloud با برنامه Photos در ویندوز ۱۱ استفاده کنید. همچنین نمی‌توان مانند اندروید، از برنامه‌های iOS در رایانه شخصی خود استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.