بهبود عملکرد یکپارچه ویندوز 11 با Apple iCloud

مایکروسافت اکنون قابلیتی در ویندوز 11 در دسترس قرار داده است که قابلیت اتصال iCloud  به برنامه Photos در رایانه شخصی را آسان تر می‌کند.

به گزارش تکناک، برنامه iCloud برای ویندوز از طریق Microsoft Store به عنوان یک به روزرسانی افزودنی برای برنامه Photos  قابل دانلود خواهد بود و تا پایان ماه به طور کامل برای کاربران ویندوز 11 عرضه خواهد شد.

این ویژگی امکان ادغام تمام محتوای شما از همه منابع، از جمله تلفن‌همراه، دوربین و گزینه های مختلف فضای ابری مانند iCloud Photos و OneDrive را فراهم می کند. با استفاده از این ویژگی، قابلیت مشاهده تمام تصاویر و ویدیوهای خود را در یک گالری در ویندوز 11 دارید. عکس‌های iCloud نیز برای شناسایی آسان در پوشه خود نام‌گذاری می‌شوند.

برای دریافت این ویژگی، مطمئن شوید که برنامه Windows 11 Photos شما به آخرین نسخه به روز شده است و با مراجعه به Microsoft Store، سپس برنامه iCloud for Windows را نصب کنید. وارد حساب اپل خود شوید و عکس های خود را همگام‌سازی کنید. با این کار تمام محتوای iCloud Photos شما به برنامه Windows Photos منتقل می شود.

این ادغام iCloud تنها ویژگی به ارمغان آمده اپل به ویندوز 11 نیست. در اواخر ماه گذشته، مایکروسافت یک پیش‌نمایش ساخته شده از ویندوز 11 با امکان تبدیل کامپیوتر یا تبلت بدون درگیر کردن آیفون به یک موبایل هات اسپات، به منظور آزمایش این ویژگی مشابه macOS و iPadOS ، را به کانال‌های Dev و Beta ارسال کرد.

در این پیش نمایش ویندوز 11، این عملکرد در برنامه Phone Link که پیش از این در نرم افزار مایکروسافت گنجانده شده است، اضافه می‌گردد. تنها نکته این است که تنها با تعداد محدودی از گوشی های هوشمند سامسونگ سازگار خواهد بود.

مایکروسافت همچنین به‌روزرسانی سالانه ویندوز 11 2022 خود را با محتوای‌کلی شامل ویژگی‌های حرفه‌ای و بهره‌وری در سپتامبر منتشر کرد. با این حال، برخی از اعلامیه‌های اخیر این برند، سازگاری بیشتر آن با پلتفرم‌های مختلف را به عنوان موضوعی در حال پیشرفت نشان می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.