استفاده از تصاویر گوشی اندرویدی در وُرد آسان‌تر شد

مایکروسافت استفاده از تصاویر گوشی اندرویدی خود را در ورد یا پاورپوینت آسان‌تر می‌کند

به گزارش تکناک، ویژگی جدیدی که در حال حاضر فقط برای Office Insiders در دسترس است، به شما امکان می‌دهد تصاویر را از تلفن اندرویدی خود در PowerPoint و Word روی وب قرار دهید.

مایکروسافت قابلیتی را برای Office Insiders ارائه کرده است که به شما امکان می دهد تصاویر را از تلفن های هوشمند اندرویدی خود مستقیماً در یک فایل Word یا PowerPoint مبتنی بر وب قرار دهید.

در حالی که مایکروسافت از قبل راه‌هایی را برای انتقال محتوا بین رایانه‌های شخصی ویندوز و دستگاه‌های اندرویدی از طریق برنامه Phone Link که مایکروسافت در ماه مارس اصلاح کرد، ارائه می‌دهد، این اولین باری است که این قابلیت را در یکی از برنامه‌های خود ایجاد می‌کند.

برای شروع، یک سند Word یا PowerPoint مبتنی بر وب را باز کنید و سپس Insert > Pictures > Mobile Device را بزنید. اگر هنوز دستگاه اندروید خود را به رایانه شخصی خود وصل نکرده اید، باید اقدامات اضافی را برای انجام این کار انجام دهید.

این شامل اسکن کد QR است که روی صفحه رایانه شما ظاهر می شود و سپس برنامه Link to Windows را از فروشگاه Google Play دانلود کنید (اگر قبلاً این کار را نکرده اید). وقتی همه این اتفاقات افتاد، می‌توانید عکس‌های دستگاه Android خود را از رایانه شخصی خود مرور کنید و انتخاب کنید که کدام یک را می‌خواهید به سند Word یا PowerPoint اضافه کنید.

این ویژگی از همان اندازه‌ها، ابعاد و انواع فایل‌های تصویری پشتیبانی می‌کند که در حال حاضر توسط Word برای وب و PowerPoint برای وب پشتیبانی می‌شود.

برای جایگزینی یک عکس یا گرافیک موجود با عکسی از دستگاه همراه خود، روی تصویری که می‌خواهید جایگزین شود کلیک راست کرده و Change Picture > From Mobile Device را انتخاب کنید.

مایکروسافت می‌گوید که این ویژگی به صورت تدریجی منتشر می‌شود تا مطمئن شود همه چیز به خوبی کار می‌کند. به نظر می‌رسد یک افزودنی بسیار مفید برای برنامه است،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.