استفاده مخفیانه ربات چت Bing از GPT-4

شرکت OpenAI، اخیرا از نسل بعدی مدل زبان AI خود GPT-4 رونمایی کرد، اما مشخص شد بینگ مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت پیش از این، آن را به کار گرفته است.

به گزارش تکناک، یوسف مهدی، رئیس بازاریابی مایکروسافت در یک پست وبلاگ گفت: ما خوشحالیم و تایید می کنیم بینگ جدید برای جستجوی سفارشی از GPT-4 استفاده می‌کند.

اگر در شش هفته گذشته از پیش نمایش new Bing استفاده کرده باشید، پیش از این نگاهی اولیه به قابلیت‌های آخرین مدل OpenAI داشته اید.

ربات چت بینگ مبتنی بر هوش مصنوعی پاسخ‌های خلاصه‌شده‌ای را برای سؤالات در جستجو، به گونه‌ای با فراهم‌کردن مواردی بیشتر از فهرستی از پیوندهای آبی در حالت مکالمه ارائه می‌کند. مایکروسافت قبلاً استفاده new Bing از مدلی با نام «Prometheus» را عنوان کرده بود، اما اکنون استفاده آن از GPT-4 مشخص شده است.

به گفته مهدی، new Bing از پیشرفت‌های آتی OpenAI در «GPT-4 و فراتر از آن» بهره‌مند خواهد شد. این شرکت همچنین محدودیت های در نظر گرفته‌شده برای ربات چت هوش مصنوعی Bing را به منظور جلوگیری از برخی رفتارهای عجیب و غریب آن کاهش خواهد داد. به گفته جوردی ریباس مسئول حسابداریBing ، کاربران اکنون می توانند 15 نوبت در هر جلسه و حداکثر 150 نوبت در روز داشته باشند.

امروز روز بزرگی برای اخبار هوش مصنوعی است و علاوه بر تایید Bing و معرفی رسمی GPT-4، گوگل ارائه مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی را در Gmail، Docs و موارد دیگر و همچنین امکان دسترسی به مدل زبان هوش مصنوعی خود، PalM را اعلام کرده است. ما همچنان منتظر دسترسی گسترده‌ به ربات چت گوگل با نام Bard هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.