اضافه شدن پاسخ‌های ایموجی متحرک به Google Messages

اضافه شدن پاسخ‌های ایموجی متحرک به Google Messages

جدیدترین روشی که گوگل برای تاکید بر ایموجی به کار می‌برد، از طریق اپلیکیشن پیام‌رسان Google Messages است.

به گزارش تکناک، برای کاربرانی که برای بروزرسانی‌های بتا ثبت‌نام کرده‌اند، این اپلیکیشن (از نسخه‌ 20230630 به بعد) پیام‌های SMS و RCS را که فقط شامل ایموجی هستند، برجسته می‌کند. همچنین به جای نمایش حباب پیام معمولی، ایموجی‌ها حالا به صورت مستقیم در منظره‌ گفتگو نمایش داده می‌شوند.

لازم به ذکر است که برخی از ایموجی‌هایی که به این شکل برجسته می‌شوند، نیز دارای تحرک هستند که به گفتگوی شما رنگ و لعابی اضافه کنند. ایموجی‌ “Grimacing”، صورتکی با دهان تیره و چشمان بسته،  در حالی که “Loudly-crying” با انیمیشنی که مشخص کننده‌ جریان آب از چشمان است، به طور کامل احساسات خود را بیان می‌کند.

همانطور که توسط دیلن راسل مشاهده شده است، مجموعه‌ کامل انیمیشن‌های ایموجی پشتیبانی‌شده، در وب‌سایت رسمی گوگل برای قلم‌نویسی Noto Emoji قابل پیدا شدن است. با این حال، اگر بیش از یک ایموجی را در یک پیام ارسال کنید، انیمیشن نمایش داده نمی‌شود و البته، این انیمیشن‌ها تنها در صورتی برای گیرنده شما ظاهر می‌شوند که از پیام‌های گوگل نیز استفاده کنند.

در کلیت، این یک تغییر کوچک است که باعث می‌شود Google Messages با سایر برنامه‌های چت سازگار شود. این امر برای برنامه‌هایی مانند دیسکورد و تلگرام که برای تأکید بر پیام‌های فقط شامل ایموجی، آن‌ها را بزرگتر می‌کنند، بسیار رایج است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram