اطلاعات گوشیROG Phone 7  ایسوس لو رفت

 

گوشی ROG Phone 7 ایسوس قرار است امروز در رویدادی معرفی شود، اما طبق مجموعه جدیدی از اطلاعات افشا شده، تقریباً همه مشخصات این جفت گوشی های بازی قبل از رونمایی رسمی فاش شده است.

به گزارش تکناک، WinFuture امروز گزارش کاملی از ایسوس ROG Phone 7 Ultimate و نسخه پایه آن، ROG Phone 7 منتشر کرده است. هر دو این دستگاه‌ها قرار است تا ساعاتی دیگر، طبق اطلاع‌رسانی ایسوس در ماه گذشته، به صورت رسمی رونمایی شوند.

از نظر سخت افزار خارجی، ROG Phone 7 و 7 Ultimate بسیار شبیه به مدل های قبلی خود هستند. اجزای درونی دستگاه‌ها، آنها را از نسل قبلی متمایز می‌کند. طبق این گزارش، هر دو گوشی دارای نمایشگرهای 6.8 اینچی FHD+ با فرکانس 165 هرتز و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی خواهند بود و با پردازنده Snapdragon 8  نسل ۲ کوالکام ترکیب خواهند شد. هر دو دارای همان تنظیمات دوربین عقب 50MP + 13MP + 5MP و جک هدفون هستند.

ظاهراً تفاوت اصلی بین این دو گوشی در ویژگی‌های خاصی مانند صفحه نمایش کوچک Ultimate و میزان حافظه آنها خواهد بود، اما هنوز میزان تفاوت آنها مشخص نیست.

یکی از ویژگی های برجسته مدل”Ultimate” ظاهرا “AeroActive Portal” است، این قابلیت با دریچه بازشو پشت تلفن مرتبط است و می‌تواند برای اتصال به فن باز و از طریق یک فن، خنک کنندگی بهتری برای CPU ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.