امکان اشتراک گذاری مکالمه ها با چت Bing

مایکروسافت اشتراک‌ پاسخ های چت Bing توسط کاربران در یک بروز رسانی جدید برای این ربات چت هوش مصنوعی خود امکان پذیر کرد.

مایکروسافت یکی دیگر از به روزرسانی های هفتگی خود در مورد تغییرات چت Bing مبتنی بر هوش مصنوعی در هفته گذشته را به اشتراک گذاشته است که بزرگترین مورد آن امکان اشتراک‌ پاسخ های چت Bing با دوستان است.

به گزارش تکناک، بدون احتساب ادغام جدید در نسخه 111 Microsoft Edge، پنج تغییر بزرگ دیگر در تجربه این ابزار بین 9 تا 17 مارس ایجاد شده‌است.

برای اشتراک‌ پاسخ چت Bing در فیس بوک، توییتر، Pinterest یا ایمیل، می توان روی نماد اشتراک گذاری(share) جدید در سمت چپ نتایج کلیک کرد. برای مشاهده آن ماوس را روی نتیجه ببرید، این گزینه درست در کنار منوهای Like، dislike و more قابل مشاهده خواهد بود. با کلیک روی آن، می‌توان شبکه موردنظر برای اشتراک را انتخاب و حتی یک پیوند قابل ایجاد کرد.Screen-Recording-2023-03-17-at-9-15-54-PM-Up-to-4K-30-fps.gif

علاوه بر این تغییر اصلی، مایکروسافت همچنین در حال آزمایش امکان ارائه پاسخ‌های سریع‌تر در Balanced mode چت Bing است. به طور مستقل این حالت اکنون باید سریعتر پاسخ دهد. این تغییر در حالت‌های Precise یا Creative وجود ندارد. تغییرات این حالت ها شامل افزایش نوبت های چت (تا 15) و افزایش نوبت در روز (اکنون تا 150) می‌شود. پیش از این این نوبت‌ها به صورت 10 نوبت در هر جستجو و 120 نوبت در روز ممکن بود.

فهرست تغییرات شامل درک متنی بهبود یافته و توانایی استفاده از پیش‌نمایش Bing در یک گروه اسکایپ (تا زمان دسترسی یک نفر به آن) می‌شود. اکنون، چت Bing به لطف پیشرفت‌های ایجاد شده در درک متنی، در حالت Creative، محتوای بیشتر، خلاصه اسناد و مکالمات طولانی تری ارائه می‌کند. در اسکایپ نیز امکان افزودن چت Bing توسط افراد دارای دسترسی به آن با تایپ @Bing در یک مکالمه گروهی فراهم شده‌است.

اکنون همه افراد بدون پیوستن به فهرست انتظار، با وجود عدم تایید مایکروسافت، امکان دسترسی به چت Bing را دارند. یعنی دسترسی به آن بسیار آسان تر شده است. در نسخه 111 Microsoft Edge در ویندوز 11، macOS و لینوکس، می‌توان روی نماد Bing در نوار منو کلیک کرد و وارد چت Bing شد. پیش از این امکان دسترسی به آن تنها در نسخه Dev مرورگر وجود داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.