انتشار تصاویری جدید از گران‌ترین خودروی چری

چری اولین تصاویر و جزئیات رسمی کراس اوور جدید تیگو 9 را منتشر کرده است که بزرگترین و گران ترین مدل این برند چینی خواهد بود.

چری اولین تصاویر و جزئیات رسمی کراس اوور جدید تیگو 9 را منتشر کرده است که بزرگترین و گران ترین مدل این برند چینی خواهد بود.

به گزارش تکناک، طبق اطلاعات اولیه، عرضه رسمی چری تیگو 9 در ماه می امسال در چین آغاز خواهد شد.

این خودرو بر اساس طرح Chery Mars ساخته شده است و به عنوان یک SUV بزرگ با دو تیپ (برای 5 و 7 صندلی) در نظر گرفته شده است. قیمت این وسیله نقلیه در چین از 21800 دلار شروع خواهد شد.

گائو فی، معاون مدیر کل شرکت بازاریابی خودرو چری، گفت:  تیگو 9 با موتور 2.0T با 254 اسب بخار می تواند با مرسدس بنز، بی ام و، فولکس واگن و تویوتا رقابت کند.

تیگو 9 از یک جلوپنجره آبشاری چند ضلعی استفاده می کند، در حالی که این  لوگوی برند دارای نور پس زمینه LED است. ستون عقب دارای یک الگوی ماتریسی و دستگیره درب مخفی است.

مقایسه فضای داخلی تیگو 9 با مرسدس بنز

این خودرو دارای یک صفحه نمایش دوبخشی متشکل از یک صفحه ابزار 12.3 اینچی با امکانات کامل و یک صفحه کنترل مرکزی 12.3 اینچی خواهد بود. خودروی جدید مجهز به فرمان حساس به لمس، مکانیزم تعویض دنده الکترونیکی، سیستم کنترل هوای مستقل، گرمکن صندلی‌های عقب، آفتاب‌گیر عقب و گزینه‌های دیگر خواهد بود.

موتور 2 لیتری توربوشارژ فوق الذکر را می توان با بنزین اکتان 92 تغذیه کرد. حداکثر گشتاور 390 نیوتن متر و مصرف سوخت در هر 100 کیلومتر 7.7 لیتر است. اگر ماشین را با بنزین اکتان 95 پر کنید، قدرت می تواند به 261 اسب بخار برسد. در گشتاور 400 نیوتن متر و مصرف 7.5 لیتر در 100 کیلومتر خواهد بود.

این خودرو به گیربکس 7 سرعته ساخت Getrag یا گیربکس 8 سرعته اتوماتیک (FA840) که توسط خود شرکت Chery طراحی شده مجهز خواهد شد. مدل های قدیمی تر این برند نیز به سیستم چهار چرخ متحرک مدرن مجهز خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.