بروزرسانی جدیدی برای ویرایشگر عکس سامسونگ منتشر شد

سامسونگ بروزرسانی جدیدی برای ویرایشگر عکس تعبیه‌شده در برنامه گالری خود و همراه با آن، چند به‌روزرسانی دیگر با هدف بهبود ویژگی Object Eraser منتشر کرده است.

به گزارش تک ناک، سامسونگ، Object Eraser مبتنی بر هوش مصنوعی را در ژانویه 2021 به‌منظور حذف سریع موضوع و اشیا ناخواسته از تصاویر به کاربران گوشی های هوشمند گلکسی ارائه کرد.  حالا به نظر می رسد این برنامه بهتر هم شده است.

بروزرسانی‌های اعمال شده بر اجزا گالری و Photo Editor همراه با تغییرات ثبت نمی‌شوند و  به طور یکپارچه بروز می‌شوند. سامسونگ جزئیاتی درباره موارد جدید و تغییرات آن ارائه نکرده است. Photo Editor  به تازگی به نسخه 3.1.09.41 و در کنار آن، Smart Photo Editor Engine  به نسخه 1.1.00.3 به روز شده‌است.

علاوه بر این، سامسونگ Object Eraser و دو جزء آن یعنی پاک کن سایه و پاک کن بازتاب (Shadow Eraser  و Reflection Eraser) را بروز کرده است. آخرین بروزرسانی این مؤلفه ها در نسخه 1.1.00.3 آن قرار دارد.

Object Eraser در زمان راه اندازی، جایگزین داخلی مناسبی برای ابزارهای Photoshop بود. چند سال پیش با مقایسه این دو برنامه با یکدیگر به همگامی این ویژگی سامسونگ با فناوری های ویرایشگر عکس پیشرو در صنعت پی بردیم. اکنون، به نظر می‌رسد که این ویژگی در کل نیز بهتر شده است.

همانطور که گفته‌شد، کاربر تغییر را متوجه نخواهد شد، اما با نحوه هدف قراردان خاص Object Eraser ، Shadow Eraser  و Reflection Eraser توسط سامسونگ، می توان با خیال راحت متوجه کار بر روی بهبود هوش مصنوعی سیستم شد. در نهایت، به این معنی است که دقت Object Eraser اکنون بسیار بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.