بهبود پاسخگویی چت Bing با 4 تغییر جذاب

چت Bing مایکروسافت در حال هوشمندتر شدن است و در این راستا مایکروسافت به تازگی چهار تغییر را برای بهبود تجربه کاربری اعلام کرده است

چت Bing مایکروسافت در حال هوشمندتر شدن است و در این راستا مایکروسافت به تازگی چهار تغییر را برای بهبود تجربه کاربری چت Bing اعلام کرده است.

به گزارش تکناک، این تغییرات به طور ویژه بر روی لحن چت، شمارنده تعداد پاسخ، محتوای صفحه و رفتارهای چت تمرکز دارند و در صورتی که از بین افرادی هستید که به استفاده از پیش نمایش چت Bing مایکروسافت دعوت شده‌اید، استفاده روزانه شما از آن بهبود خواهد یافت.

تغییر لحن چت ،از بین همه چهار تغییر اعلام شده، مهمترین آنها است. مایکروسافت یک دکمه جدید به چت Bing اضافه کرده است که با استفاده از آن می‌توان لحن پاسخ چت Bing را از “دقیق‌تر” به گزینه‌های دیگری مانند “خلاق‌تر” یا “متعادل‌تر” تغییر داد. برای اطلاع شما از حالتی که در آن هستید، هر یک از این حالت‌ها رنگ متفاوتی دارند؛ خلاقانه با رنگ بنفش، متعادل با رنگ آبی و دقیق با رنگ سبز. مایکروسافت می‌گوید که حالت “دقیق” به شما پاسخ‌های کوتاهتری می‌دهد، حالت “خلاق” پاسخ‌های بلندتر و و مشروح تری تولید می‌کند و “متعادل” ترکیبی از این دو حالت است.

یکی از تغییرات بحث برانگیزتر، شمارنده تعداد پاسخ است. مایکروسافت اینها را هفته گذشته اضافه کرد تا از گیج شدن چت بینگ جلوگیری کند و همچنان مکالمه را به شش پاسخ محدود می کند. با این حال، اکنون یک شمارنده در پایین هر پاسخ خواهید دید تا به شما اطلاع دهد که چگونه مکالمه در حال پیشرفت است. هنگامی که مکالمه به پایان می رسد، یک چراغ توقف قرمز رنگ می بینید، و زمانی که گفتگو نزدیک به پایان است با  یک سیگنال زرد رنگ ، یک هشدار دریافت خواهید کرد.

دو تغییر نهایی چندان مهم نیستند، اما هنوز هم قابل ذکر هستند. برای کسانی که از Microsoft Edge Dev در ویندوز 11 استفاده می‌کنند، که چت بینگ در آن  ادغام شده است، مایکروسافت مشکلی را که در آن Bing قادر به تشخیص بافت صفحه‌ای که شما در حال مرور آن هستید، تشخیص نمی‌دهد، برطرف کرده است. در نهایت، یک تغییر در رفتار چت اعمال شده است، به گونه‌ای که چت بینگ باید کمتر لحن دفاعی و مخالفانه داشته باشد و بیشتر جذاب و پرشور به نظر برسد.

این هفته شاهد چهار تغییر در چت Bing مایکروسافت خواهیم بود، اما می‌توان انتظار تغییرات بیشتری را داشت. مایکروسافت اعلام کرده است که بهبودهای تدریجی روزانه در استفاده از چت Bing مایکروسافت انجام شود و اخبار به‌روزرسانی‌ها را در بلاگ‌های Microsoft Bing ارائه خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.