توقف بروزرسانی MIUI 14 برای 10 گوشی شیائومی

شیائومی همچنان در حال به‌روزرسانی دستگاه های خود با آخرین نسخه نرم افزاری است. این سازنده چینی در حال حاضر MIUI 14 را یکی پس از دیگری به دستگاه های واجد شرایط ارائه می کند.

به گزارش تکناک، طی چند روز گذشته، 16 دستگاه دیگر  از این شرکت چینی تولید کننده تجهیزات الکترونیکی توانستند به رابط کاربری جدید مبتنی بر اندروید 12 و 13 دسترسی پیدا کنند.

بنا به دلایلی، این شرکت شیائومی ( Chinese electronics company ) با توقف بروزرسانی MIUI 14 تغییرات کوچکی در برنامه های خود ایجاد کرده است. کاربران مشتاق برای دریافت این به‌روزرسانی، ممکن است در نهایت کمی ناامید شوند. زیرا شیائومی عدم دریافت آخرین نسخه بتا MIUI در ده دستگاه را اعلام و این دستگاه ها را از لیست دستگاه های واجد شرایط حذف کرده است.

بیشتر بخوانید:

 

 

digikala

طبق تأییدیه توقف بروزرسانی MIUI 14 در یک گزارش اخیر، برخی از گوشی های شیائومی و ردمی رسما از لیست حذف شده اند. از جمله این دستگاه ها می‌توان به محبوب ترین دستگاه های شیائومی اشاره کرد. متأسفانه، محبوبیت نیز نتوانسته است آنها را نجات دهد. MIUI 14 تنها مختص گوشی‌های شیائومی نیست و گوشی های هوشمند Redmi و POCO را نیز شامل می شود. در حال حاضر، گوشی‌های هوشمند POCO در این لیست وجود ندارند. و این لیست تنها شامل چند دستگاه شیائومی و ردمی است.

این دستگاه‌ها عبارتند از:

  • Xiaomi MIX FOLD
  • Xiaomi MIX 4
  • Xiaomi Pad 5
  • Xiaomi Pad 5 Pro 5G
  • Xiaomi Pad5 Pro Wifi
  • Xiaomi CIVI
  • Xiaomi CIVI 1S
  • Redmi Note 11 Pro
  • Redmi Note 11 Pro+
  • Xiaomi 12X

این دستگاه های شیائومی و ردمی به طور کامل آپدیت MIUI 14 را از دست نخواهند داد. بنابراین کاربران هر یک از این دستگاه‌ها، لازم نیست وحشت کنند. قرارگیری در این لیست به معنای خروج کامل از روند به‌روزرسانی MIUI 14 نیست. این شرکت تنها تصمیم به  توقف بروزرسانی MIUI 14 بتا از 04 آگوست 2023 برای این دستگاه‌ها گرفته است. با این حال، این دستگاه‌ها همچنان نسخه پایدار را دریافت خواهند کرد.

digikala

38 دیدگاه برای “توقف بروزرسانی MIUI 14 برای 10 گوشی شیائومی

      • AliStark گفته:

        دوستان لطفا اگه میتونید کمک کنید،من موبایلم Poco x3 pro هست و الان از‌ وقتی آپدیت میو ۱۴ اومده واسه ی شیائومی،واسه ی موبایل من نیومده و موبایل من الان تو آهرین آپدیتش،تو نسخه ی ۱۳ قرار داره،چکار کنم آپدیتش واسه ی منم بیاد؟

  1. Omid گفته:

    سلام ابدیت برای نوت ۱۱ اس کی میاد برای مدل پایین تر از من آمده آیا برای ماهم میاد یا بیخیال بروز رسانی بشیم

  2. رسول نرقانی گفته:

    نسخه miui14 رو نصب کردم باگ داره چیکار کنم؟
    آپدیت نداده باگش برطرف بشه
    گوشیم Poco X3 GT و نسخه MIUI14.0.2 گلوباله

  3. حسن گفته:

    سلام گوشی من می 11تی پرو هستش همکارمم از همین گوشی داره مال اون دو هفته پیش آپدیت اومدولی مال من هنوز نیومده کسی میدونه مشکل از کجاست؟

  4. امیر گفته:

    سلام گوشی من ردمی نوت ۱۱ هستش منطقه رو روی ایالات متحده گذاشتم ولی می یو آی ۱۴ برام نمیاد چیکار باید بکنم

  5. علیرضا گفته:

    نوت ۱۱ اس دارم ریجن رو هم روی ترکیه گذاشتم نیومد . امریکا و هند رو هم امتحان کردم بازم نگرفت میوای ۱۴ رو . چیکار کنم

  6. بهنام هنرمند گفته:

    سلام من خودم گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ فورجی دارم آپدیت می یک آی ۱۴ نمیاد این مشکل از کجاست تمامی گوشی های شیائومی اومده ولی برای ردمی نوت ۹ نیومده لطفاً خواهشاً بررسی کنین و چرا اینجوری شده

  7. مهدی گفته:

    سلام چرا برا گوشی افسانه ای پوکو ایکس تری پرو اپدیت ۱۴ می اوی نمیاد منطقه رو رو ترکیه گذاشتم ولی نیامد

  8. amin گفته:

    اقا اصن اپدیتmiui14نکنین .گوشی من ردمی نوت12هس. همش باگه اصن حالم بهم خورد هم نرخ تازه سازیش بعضی مواقع از 120میاد60هم موسیقی که گوش میدی صداش کم و زیاد میشه.رنگ صحفه بعضی مواقع بیشتر رنگ سفید به خودش میگیره و تنها فقط باید ریستارت کنی گوشیرو رنگ بندیش ب حالت اول قرار بگیره.زود شارژ خالی میکنه.اصن افتضاح نمیخواین گوشیتون ب فنا بره آپدیتش نکین روز خوش

  9. ماهان گفته:

    سلام میگم من گوشیم پوکو x3proهست یکی بگه چیکار کنم بروز رسانی بیاد رو منطقه ترکیه هم گذاشتم

  10. میثم گفته:

    من ۱۴ رو نصب کردم،فقط یه شیرپاک خورده ای بگه چجوری حذفش کنم،به فنا رفته گوشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.