رونمایی از گوشی هندی پوکو  X5 5G در آینده‌ای نزدیک

گوشی هوشمند پوکو  X5 5G در سایت‌های صدور گواهی BISو FCC  ظاهر شده و ممکن است به زودی رونمایی شود.

گوشی هوشمند پوکو  X5 5G در سایت‌های صدور گواهی BISو FCC  ظاهر شده و ممکن است به زودی رونمایی شود.

به گزارش تک ناک، پوکو ایکس 4 در اوایل سال جاری معرفی شد و جانشین پوکو X3 آن چیزی که انتظار می‌رفت، نبود. با این وجود، به نظر می‌رسد اکنون شرکت در حال کار بر روی پوکو X5 5G است و ممکن است به زودی رونمایی شود زیرا چندین گواهینامه دریافت کرده است.

اخیراً این گوشی در وب سایت های FCC و اداره استانداردهای هند (BIS) مشاهده شده است. به جزئیات آن در این گزارش شده‌است.

پوکو X5 5G به ترتیب با شماره مدل های I 22101320 و G 22101320 (از طریق MySmartPrice) در سایت های گواهی BIS و FCC مشاهده شده است.

فهرست FCC نشان می دهد که دستگاه دارای طراحی ماژول دوربین مستطیلی خواهد بود و از Wi-Fi دو بانده پشتیبانی می کند. علاوه بر این، پوکو X5 با یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی که احتمالاً به عنوان 5000 میلی آمپر ساعتی تبلیغ می شود، عرضه خواهد شد.

گواهیFCC  برخورداری این گوشی از باندهای n5، n7، n38، n41، n77 و n78 5G و در بخش نرم افزاری، اجرای MIUI 14  را نشان می‌دهد.

نوع هندی این گوشی هوشمند با شماره مدل I 22101320 در وب سایت BIS مشاهده شده است. طبق معمول، هیچ مشخصاتی از دستگاه فاش نشده‌است، اما عرضه قریب الوقوع آن را نشان می‌دهد.

همانطور که MySmartPrice اشاره می کند، هیمانشو تاندون، رئیس پوکو هند اخیراً اشاره کرد که این شرکت یک گوشی جدید به نام پوکو X5 5G عرضه خواهد کرد. این برند باید به زودی تاریخ عرضه این گوشی را اعلام کند.

شایعات نشان‌دهنده عرضه گوشی آینده پوکو با پنل IPS LCD با ریفرش ریت 120 هرتز است. انتظار می‌رود که پوکو ایکس 5 از چیپست کوالکام اسنپدراگون G+778 استفاده کند که در گوشی Nothing Phone (1) نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.