رونمایی از 2 سوپر اسکوتر عجیب و غریب در نمایشگاه میلان

در نمایشگاه موتورسیکلت EICMA میلان ایتالیا، دو «سوپر اسکوتر» فناورانه و عجیب و غریب که به دنبال ایجاد انقلابی در طراحی شاسی معمولی است، به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش تکناک، طبق گزارش بررسی اولیه ای که در روز پنجشنبه توسط News Atlas منتشر شد، Horwin، یک شرکت موتورسیکلت الکتریکی با طراحی اتریشی و ساخت چین، امسال دو کانسپت را در نمایشگاه معرفی خواهد کرد.

سوپر اسکوتر Senmenti 0، برای چیزی که عملاً یک اسکوتر MAXI است ، دارای اعداد آماری فوق العاده در عملکرد با حدود 600 نیوتن متر گشتاور چرخ های عقب است.

رسیدن به سرعت 0-100 کیلومتر در ساعت در 2.8 ثانیه

ظاهراً اسکوتر Senmenti 0 که ظاهری بی ادعا دارد می تواند در ۲.۸ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت (۰ تا ۶۲ مایل در ساعت) برسد.

digikala

این بدان معنی است که می تواند به طور موثر با سوپربایک سوزوکی GSX-R1000 تا رسیدن به سرعت بزرگراه همراهی کند. البته اگر تصمیم به راندن این اسکوتر در لاین سریع بزرگراه دارید، باید توجه زیادی به آینه های خود داشته باشید، اسکوتر Senmenti 0  به شتاب گیری سریع خود تا حداکثر سرعت اعلام شده 200 کیلومتر در ساعت ادامه می دهد.

این اسکوتر دارای اوج سرعت بسیار بالایی است و باتری 16.2 کیلووات ساعتی می تواند برد قابل توجه 300 کیلومتر را در صورتی که با سرعت 88 کیلومتر در ساعت برانید ، به آن بدهد.

Horwin این دستگاه را به بیش از 30 دوربین، حسگر و پردازنده های یادگیری عمیق مجهز کرده است تا خود را به عنوان یک نیروگاه فناوری قرار دهد.

نظارت بر فشار باد تایرها در زمان واقعی، حسگر موج میلی متری جلو و عقب برای هشدار برخورد و نقاط کور، کمک به حرکت در سربالایی، کنترل فرود و نگه داشتن خودکار از جمله امکاناتی هستند که در اسکوتر موجود است.

حالت نگهبانی

برای ایمن نگه داشتن دوچرخه، در صورت دزدیده شدن یا آسیب دیدن آن، دوربین ها و حسگرهای اطراف دوچرخه یک “حالت نگهبانی” را فعال می کنند.

این دوربین ها همچنین برای نظارت بر راننده و شرایط جاده در نظر گرفته شده اند تا دوچرخه بتواند رفتارهای شما را یاد بگیرد و بر اساس آن قدرت خروجی خود را تنظیم کند.

هوش مصنوعی سعی می‌کند جالب‌ترین جنبه‌های وسیله نقلیه شما را تشخیص دهد، تا بتواند به‌طور خودکار فیلم‌های سلفی و کلیپ‌های کوتاه را با دوربین‌های خود بگیرد.

یک جا کلیدی، یک اتصال بلوتوث، یا یک برنامه تلفن می‌تواند اسکوتر برقی را بدون کلید راه‌اندازی کند. این اسکوتر دارای صندلی‌ها و میله‌های گرم‌کن، کنترل کشش، شوک‌های بادی قابل تنظیم در سه سطح، ترمز ABS و “شیشه جلوی تمام اتوماتیک” است. حتی حالت دنده عقب دارد تا به آن کمک کند از فضاهای تنگ فرار کند.

Senmenti X از معماری جدیدی استفاده می کند و به گونه ای ساخته شده است که با معیارهای عملکرد مدل 0 برابری کند.

دستگاه عجیبی که دور محور جلوی Senmenti 0 می‌چرخد، مشخص نیست زیرا به نظر می‌رسد به دوشاخه‌های استاندارد مجهز شده است. با این حال، ایده دیگری که هوروین به EICMA پیشنهاد می کند کمی رادیکال تر است.

هوروین ادعا می‌کند که یک طراحی الکتریکی که باتری، موتور و کنترلر را به عنوان بخش‌های جدایی‌ناپذیر قاب در خود جای دهد، به طور اساسی پارادوکس مثلثی عملکرد، برد و وزن را حل می‌کند.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.