زمان انتشار بازی Flight Simulator 2024 مایکروسافت مشخص شد

زمان انتشار بازی Flight Simulator 2024 مایکروسافت مشخص شد

سرانجام زمان انتشار بازی Flight Simulator 2024 مایکروسافت مشخص شد و این شبیه‌ساز هواپیمای نسل بعدی مایکروسافت در 19 نوامبر 2024 برای ایکس باکس و رایانۀ شخصی منتشر می‌شود.

به گزارش تک‌ناک، مایکروسافت در جریان رویداد ایکس باکس شو 2024 خبر از انتشار نسخۀ جدید یک عنوان شبیه‌ساز پروازی داد. در نهایت تاریخ انتشار بازی Flight Simulator 2024 از استودیوی Asobo مشخص شد، بنابراین خود را آماده کنید تا با جدیدترین هواپیماها به پرواز درآیید.

بر خلاف شبیه ساز پرواز اصلی سال 2020، نسخۀ 2024 فراتر از یک خلبانی ساده با هواپیما به شمار می‌رود. مایکروسافت Flight Simulator 2024 به شما این امکان را می‌دهد که حرفۀ خلبانی را در سطح خلبان هواپیمای تجاری، حمل و نقل VIP، مأموریت‌های جست‌وجو و نجات، آمبولانس هوایی، هوانوردی کشاورزی، تبلیغات هوایی، حمل و نقل محموله با هلیکوپتر و حتی آتش‌نشانی هوایی فراگیرید.

همچنین این بازی بر کاوش در جهان با یک حالت عکس اختصاصی تأکید داشته است تا دنیای در حال تکامل و بهبود در بازی را به ثبت برسانید و برای اولین بار، بازیکنان می‌توانند بالن‌ها را نیز تحت کنترل خود درآورند.

بازی مایکروسافت Flight Simulator 2024

بازی مایکروسافت Flight Simulator 2024 در 19 نوامبر با پلتفرم رایانه‌های شخصی، استیم و Xbox Series X|S منتشر خواهد شد. اگر سخت‌افزار لازم را ندارید، مایکروسافت به شما اجازۀ بازی جدید را داده تا با تکیه بر فضای ابری با استفاده از Xbox Cloud Gaming این عنوان را تجربه کنید.

مانند تمام عناوین دیگری که مایکروسافت در رویداد Xbox Showcase معرفی کرد، مایکروسافت Flight Simulator 2024 یک عنوان روز اول برای مشترکان Xbox و PC Game Pass محسوب می‌شود. نسخۀ اصلی در سال 2020 منتشر شد و بسیار مورد استقبال طرفداران قرار گرفت. عنوانی که در آن بازیکنان در نقش یک خلبان با انواع هواپیماها گشت و گذاری در سراسر سیارۀ زمین دارند.

نسخۀ 2024 با ارتقایی در گیم پلی، گرافیک و برخی دیگر همراه است تا تجربۀ بهتری را رقم زند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram