کاربران تمایلی برای خرید اشتراک آبی توییتر ندارند

بر اساس یک گزارش جدید از SimilarWeb ، شرکت توییتر برای فروش اشتراک توییتر آبی به کاربران ، مشکل جدی دارد.

بر اساس یک گزارش جدید، شرکت توییتر برای فروش اشتراک توییتر آبی به کاربران ، مشکل دارد.

به گزارش تکناک، بر اساس برآوردهای Similarweb که ترافیک اینترنت را تجزیه و تحلیل می کند، از 2.6 میلیون نفری که از صفحه وب فروش اشتراک توییتر آبی در در ماه مارس بازدید کردند، تنها 116هزار نفر برای خرید این اشتراک ثبت نام کردند.

ایلان ماسک، مالک توییتر گفته بود که از این ماه، تنها مشترکین توییتر آبی واجد شرایط بررسی تیک‌های تأیید که قبلاً برای شخصیت‌های عمومی رزرو شده بود، خواهند بود

هنگامی که کاربرانی که از سیستم قدیمی تیک آبی دریافت کرده بودند، در ماه مارس وارد توییتر می‌شدند، گاهی پیامی مبنی بر ضرورت ثبت نام در اشتراک توییتر آبی برای حفظ وضعیت خود دریافت می‌کردند و انتظار می رفت که تغییر در قوانین باعث افزایش اشتراک ها شود.

اخیرا، ماسک تصمیم گرفت به برخی از کاربران تأیید شده زمان بیشتری بدهد تا تصمیم بگیرند که آیا هزینه اشتراک آبی را پرداخت کنند یا نه.

بر اساس اطلاعات، توییتر بلو در فوریه سال جاری کمتر از 300 هزار مشترک داشت. حتی با احتساب 116هزار ثبت نام اضافی که توسط Similarweb تخمین زده شده است، کمتر از یک درصد از کاربران ماهانه در حال حاضر مشترک Twitter Blue هستند.

برآوردهای Similarweb شامل ثبت نام از طریق برنامه تلفن همراه یا خرید انبوه سازمانی نمی شود. ماسک گفته است که بیش از 500 میلیون نفر به صورت ماهانه از توییتر استفاده می کنند. او ماه گذشته در توییتی نوشت: درآمد تبلیغاتی توییتر بین اکتبر تا مارس 50 درصد کاهش یافته است.

با وجود تلاش‌ها برای جلب مجدد تبلیغ‌کنندگان، بسیاری از آنها بازنگشته‌اند. Twitter Blue، سرویس اشتراکی که ماهانه 8 دلار هزینه دارد، هنوز به اندازه کافی رشد نکرده است تا درآمد از دست رفته را جبران کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.