کاربران فعال بینگ از 100 میلیون گذشت

مایکروسافت اعلام کرده است که موتور جستجوی بینگ آن ، تنها چند هفته پس از راه اندازی چت بینگ برای اولین بار ، از 100 میلیون کاربر فعال روزانه عبور کرده است.

به گزارش تکناک، علاوه بر این، مایکروسافت می‌گوید یک سوم از کاربران از پیش‌نمایش چت بینگ به صورت روزانه استفاده می‌کنند و 45 میلیون چت از زمان راه‌اندازی انجام شده است.

آمار کاربران فعال روزانه بینگ برای مایکروسافت یک مساله مهم محسوب می شود زیرا این شرکت می گوید این اولین بار است که توانسته است به عدد 100 میلیون  کاربر  پس از چندین سال “پیشرفت ثابت” برسد. در واقع، مایکروسافت می‌گوید کاملاً از این که این عدد در مقایسه با گوگل بسیار کوچک است آگاه است، اما از رشدی که در چند هفته اخیر دیده است خوشحال است.

تقریباً یک سوم کاربران پیش‌نمایش بینگ روزانه از بینگ با میانگین تقریباً سه چت در هر جلسه با بیش از 45 میلیون کل چت از زمان عرضه پیش‌نمایش بینگ استفاده می‌کنند. 15 درصد از کاربران از Bing برای تولید محتوای جدید استفاده می کنند.

یوسف مهدی، مدیر ارشد مایکروسافت، در یک پست وبلاگی چنین گفت: با خرسندی اعلام می کنیم که پس از سال‌ها پیشرفت مداوم، و با کمک  نسخه پیش‌نمایش Bing ، موفق به دستیابی به 100 میلیون کاربر فعال روزانه شدیم. این عدد به طور شگفت‌انگیزی قابل توجه است، با این حال، ما به طور کامل آگاهیم که در میان این عدد بزرگ، ما همچنان یک سهم کوچک داریم.

علاوه بر این آمار، مایکروسافت می‌گوید که استفاده از بینگ در تلفن همراه نیز به لطف راه‌اندازی برنامه جدید Bing که منجر به افزایش ۶ برابری کاربران فعال روزانه شده است، افزایش یافته است.

مایکروسافت مطمئن است که با افزودن و ارتقاء ویژگی‌های هوش مصنوعی، طی چند ماه آینده شاهد رشد Bing و Edge خواهد بود.

این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای گسترش ادغام هوش مصنوعی خود از طریق محصولات و خدمات بیشتر در هفته‌ها و ماه‌های آینده است. در تاریخ 16 مارس، مایکروسافت یک رویداد برگزار می‌کند که در آن در مورد آینده کار با هوش مصنوعی صحبت خواهد کرد، جایی که انتظار می‌رود جزئیات افزوده‌های جدید هوش مصنوعی به مایکروسافت آفیس را توضیح دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.