ارائه پاسخ ‌های بصری در آخرین بروزرسانی Bard

قابلیت های زیادی از ربات چت Bard در رویداد I/O 2023 معرفی شد و هم اکنون پشتیبانی از تصاویر در این فناوری در حال راه‌اندازی است.

به گزارش تکناک، آخرین بروزرسانی برای Bard (23.05.2023) ، تصاویری را از جستجوی گوگل بازگردانده تا در صورت لزوم بتوانید پاسخ‌ها را به شکل تصویری تجسم کنید. به عنوان مثال، اگر شما درخواست دیدن مکان‌های جالب در لس‌آنجلس را دارید، هر لیست شامل یک تصویر خواهد بود. به عنوان مثال:  چه جاذبه‌هایی را در لس‌آنجلس باید دید؟

این سرویس به این دلیل است که تصاویر می‌توانند به شما در ارتباط بیشتر با ایده هایتان کمک کنند. آنها می‌توانند به زندگی مفهوم ببخشند، توصیه‌ها را قانع‌کننده‌تر کنند و در درخواست اطلاعات بصری، پاسخ ها را تقویت کنند.

تصاویر زیر هر مورد با نام سایت و فاویکون در گوشه سمت  راست بالا نمایش داده می شود. با کلیک روی تصویر، لینک باز می شود و با حرکت موس روی آن، URL نیز با منوی راست کلیک قابل مشاهده است.

همچنین، می‌توانید به همان شکلی که در جستجوی تصویر استفاده می‌شود، تصاویر را مستقیماً درخواست دهید، به عنوان مثال، با این عبارت: “تصاویر گل رز را به من نشان بده” و در این صورت تصاویر مورد نظرتان را دریافت کنید.

این اولین بروزرسانی بصری گوگل است و گوگل به زودی به کاربران اجازه می دهد تصویری را به Bard ارسال کنند و از آن سوال بپرسند یا درخواستی از آن داشته باشند. به عنوان مثال، شما می‌توانید عکس دو سگ را به اشتراک بگذارید و از Bard بخواهید “یک عنوان خنده‌دار درباره این دو حیوان بنویسد.” Google Lens برای تجزیه و تحلیل تصویر استفاده می‌شود.

همچنین، پشتیبانی از تولید تصویر از طریق Adobe Firefly نیز وجود خواهد داشت.

گوگل در رویداد I/O، تم تاریک، پشتیبانی از زبان های کره ای و ژاپنی، انتقال Gmail/Docs و دسترسی به زبان انگلیسی در بیش از ۱۸۰ کشور را برای Bard معرفی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.