آمادگی Nothing برای عرضه جدیدترین ساعت هوشمند

شرکت Nothing در حال آماده‌شدن برای عرضه دومین گوشی هوشمند خود، Nothing Phone 2 است. طبق شایعات، این گوشی دارای چیپست سری Snapdragon 8 است که اولین در نوع خود خواهد بود.

به گزارش تکناک، از سویی دیگر، گزارش‌ها حاکی از توسعه ساعت هوشمند جدید توسط این سازنده است. طبق این شایعات، این شرکت ساعت هوشمند خود را با شماره مدل D395 تأیید کرده است.

این گزارش برای اولین بار توسط افشاگر محبوب مکول شارما منتشر شد. این افشاگر در گذشته، چندین پیش بینی دقیق انجام داده است. او برای اولین بار علامت تجاری “CMF by Nothing” را فاش کرد. وی افزود: این دستگاه قبلاً توسط اداره استانداردهای هند (BIS) با شماره مدل D395 تأیید شده است. گزینه قابل توجه در این گواهینامه احتمال عرضه این ساعت توسط شرکت با یک برند فرعی جدید است. در شرایط عادی، Nothing دستگاه های خود را با نام تجاری خود ثبت می کند. با این حال، گزارش BIS نشان می دهد که D395 در دسته دستگاه “CMF by Nothing” قرار دارد. این گزارش جدید، شبهات و گمانه‌زنی‌های جدیدی در مورد برنامه احتمالی این شرکت برای معرفی یک برند فرعی ایجاد کرده است.

تبلیغات Nothing با علامت “CMF BY NOTHING” در سه کشور

اگرچه Nothing هنوز هیچ محصولی را با نام تجاری CMF by Nothing خود معرفی نکرده است، این شرکت حداقل در سه کشور این عبارت را به علامت تجاری خود تبدیل کرده است. این کشورها شامل ایالات متحده آمریکا، استرالیا و بریتانیا است. به غیر از نام تایید شده، BIS جزئیات بیشتری در مورد D395 ارائه نشده است. با این وجود، به نظر می رسد که «CMF by Nothing» به جای تمرکز بر بازار هند، می تواند یک برند جهانی باشد. سایر نهادهای نظارتی در کشورهای دیگر مانند FCC در ایالات متحده هنوز هیچ لیستی در مورد D395 منتشر نکرده اند. با این حال، همین مورد در مورد گوشی آینده Nothing 2 نیز صدق می کند.

کارل پی، مدیر عامل Nothing، قبلاً به عرضه احتمالی ساعت هوشمند Nothing اشاره کرده است. او در یک پست توییتر در فوریه اظهار داشت که گلکسی واچ ۵ سامسونگ را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساعت های هوشمند انتخاب کرده است. او سپس به بررسی بازخورد کاربران در مورد روش‌های مختلف استفاده آنها از ساعت‌های هوشمند فعلی پرداخت. اکانت توییتر این شرکت همچنین واکنشی ویدئویی به رندر Nothing Watch پست شده، منتشر کرد. این نشان دهنده علاقه این شرکت به بازار ساعت های هوشمند است.

در حال حاضر، این شرکت هنوز چیزی در مورد Nothing Watch اعلام نکرده است. گوشی هوشمند بعدی این شرکت در دست ساخت است و در حال حاضر تمرکز اصلی روی آن خواهد بود. Nothing Phone 2 قرار است ماه آینده با چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 عرضه شود. امیدواریم این شرکت پس از عرضه گوشی هوشمند بعدی خود، مشغول توسعه ساعت Nothing شود. یعنی اگر همه چیز خوب پیش برود، انتظار می رود از Nothing Watch در چند ماه آینده رونمایی شود. اکنون در انتظار معرفی Nothing Phone 2، می توان هدفون های بی سیم Nothing Ear 2 را نیز بررسی کرد.

مشخصات مورد انتظار Nothing Watch

Nothing به خاطر تولید منحصربه‌فرد محصولات خود در دنیای فناوری شناخته می شود. این شرکت از زمان عرضه اولین محصول خود با نام Nothing Ear 1، روند طراحی شفاف را پیش گرفت. پس از آن اولین گوشی هوشمند آن با شیشه پشتی شفاف و چراغ های اعلان LED عرضه شد. به عنوان یک روند طراحی، Nothing Watch نیز باید با پوشش شیشه‌ای شفاف در لبه‌ها، از این مجموعه پیروی ‌کند. همچنین ممکن است دارای دکمه های کناری شفاف به منظور ارائه منحصر به فردترین ساعت هوشمند در صنعت باشد.

این دستگاه احتمالا با لمسی از شرکت Nothing عرضه‌ خواهد شد، اما در حال حاضر همه اینها بر اساس شایعات هستند و این شرکت هنوز جزئیات رسمی در مورد Nothing Watch منتشر نکرده است.

Nothing، به عنوان یک شرکت جدید، عمدتاً روی محصولات میان رده برتر تمرکز می کند و ارزش خوبی نسبت به هزینه صرف شده برای کاربران به ارمغان می‌آورد. از این رو، انتظار می‌رود Nothing Watch به عنوان جایگزینی مقرون به صرفه برای ساعت‌های هوشمند دیگر مانند اپل واچ و پیکسل‌واچ، از این مجموعه پیروی کند.

مشخصات Nothing Phone 2

Nothing Phone 2 در راستای عملکرد نسل قبلی خود عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند به طور رسمی در ۱۱ جولای عرضه می‌شود، و احتمالاً دارای تراشه اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ خواهد بود. طبق گفته GsmArena، این گوشی همچنین دارای شیشه گوریلا گلس در جلو و عقب و همچنین دارای استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. این دستگاه نیز مانند نسل قبلی خود دارای دو اسلات سیم کارت خواهد بود. این دستگاه با صفحه نمایش ab OLED ۶.۷ اینچی و ریفرش ریت 120 هرتز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.