عرضه آیفون 15 پرو با انحنای بیشتر در صفحه نمایش

طبق یک گزارش جدید، مدل‌های آیفون 15 پرو اپل شامل حاشیه‌های نازک‌تر و با انحنای بیشتر در صفحه نمایش عرضه خواهند شد.

طبق یک گزارش جدید، مدل‌های آیفون 15 پرو اپل شامل حاشیه‌های نازک‌تر و با انحنای بیشتر در صفحه نمایش عرضه خواهند شد.

به گزارش تکناک، با روی آوردن صنعت کلی گوشی های هوشمند به صفحه نمایش تمام صفحه، اپل یک حرکت محافظه کارانه با ارائه حفره صفحه نمایش خود انجام داد.

در آغاز زبان طراحی آن در 2017 بسیار ماندگار شد و سپس جزیره پویا در مدل های آیفون 14 پرو جایگزین آن شد. با وجود رویکرد نوآورانه اپل با عرضه صفحه نمایش آیفون X، حاشیه های گوشی همچنان ضخیم بود. برخلاف اکثر گوشی‌های اندرویدی، آیفون‌ها هنوز حاشیه‌های نسبتاً ضخیمی در اطراف دارند، اما این وضعیت در شرف تغییر است.

آیفون ۱۵ پرو اپل به ترند بدون حاشیه خواهد پیوست

طبق گزارش اخیر MacRumors با استناد به افشاگر معروف «ShrimpApplePro»، نمایشگر مدل‌های جدید آیفون 15 پرو شبیه طراحی اپل واچ خواهد بود. یعنی شاهد صفحه نمایش با انحنای زیاد مانند گوشی های قدیمی گلکسی Edge سامسونگ نخواهیم بود.

در عوض، ممکن است ظاهر شیشه ای 2.5 بعدی اغلب مشاهده شده در گوشی های اندرویدی در آنها دیده شود. به گفته این افشاکننده، این گوشی‌ها شامل  صفحه‌نمایش تخت اما با لبه‌های خمیده خواهند شد. به هر حال، این انحنای کم به منظور ایجاد یک ظاهر بدون حاشیه کافی خواهد بود.

همچنین، احتمالا نسخه‌های پایه آیفون 15 و 15 پلاس همان جلوه 2.5 بعدی را به همراه خواهند داشت. با این حال، حاشیه های آنها در مقایسه با سری آیفون 14 نازک تر نخواهد بود. علاوه بر این، به گفته این افشاگر، اندازه‌های نمایشگر آن‌ها همانند مدل‌های فعلی خواهد بود.

دلایل خوبی برای باور صحبت‌های این افشاگر وجود دارد. در سال گذشته، او جزو اولین کسانی بود که قاب تیتانیومی با لبه‌های خمیده پشتی را برای سری آیفون 15 پرو نشان داد. او سابقه خوبی در اطلاعات‌رسانی درباره آیفون‌ دارد. همچنین با توجه به استراتژی جدید اپل برای ارائه پرچمداران دوگانه، وجود تفاوت های ظریف در طراحی آنها منطقی به نظر می‌رسد.

در سال آینده، تمام مدل های آیفون 15، شامل طراحی جزیره پویا خواهند شد. برخلاف مدل‌های پایه و پرو آیفون 14، تفاوت‌ها در طراحی کمتر خواهند بود، اما همچنان وجود خواهند داشت. این افشا به معنی این است که اپل به دنبال تغییرات ظریف است. اما همچنان، این تغییرات سری آیفون 15 پرو را مثل همیشه جذاب تر می کند. مطمئناً، سخت‌افزار آن با شایعات حاکی از وجود دوربین‌های جدید پریسکوپ و موارد دیگر، نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.