آیفون 15 پرو نیامده به مشکل خورد!

اپل در حال آماده شدن برای عرضه سری آیفون 15 است. اما به نظر می رسد آیفون 15 پرو با موانعی دست و پنجه نرم می‌کند و ممکن است این شرکت در تولید پنل های نمایشگر خود با مشکلاتی مواجه شده باشد.

به گزارش تکناک، این غول کوپرتینویی ظاهراً با مشکلات تولید آیفون 15 پرو و پرو مکس مواجه است. طبق شایعات، اپل ممکن است عرضه سری آیفون 15 را به تعویق بیندازد و آخرین گزارش نیز به سناریوی مشابهی اشاره دارد.

این شرکت با مشکلاتی در زمینه تولید پنل‌های نمایشگر برای مدل‌های پیشرفته‌تر مواجه است. این مدل ها به لطف یک فرآیند تولید جدید، حاشیه های بسیار نازکی در اطراف صفحه نمایش خواهند داشت.

با این حال، فاکسکان با مشکلاتی در مرحله سنجش ریسک تولید این نمایشگرهای ساخته شده توسط ال جی مواجه شده است. در این مرحله، تامین کننده اپل صدها هزار دستگاه را به منظور کمک به شناسایی هر گونه نقص در محصول تولید می کند. به گفته یک منبع نزدیک به این موضوع، صفحه‌نمایش ساخته شده توسط ال‌جی پس از گذراندن فرآیند جدید LIPO (Low Injection Pressure Overmolding) در تست قابلیت اطمینان شکست خورد.

این فرآیند امکان اتصال نمایشگر به بدنه فلزی قبل از مونتاژ گوشی هوشمند را فراهم می‌کند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط این منبع، به نظر می رسد این مشکل بر روی آیفون 15 پرو مکس بیشتر تأثیر می گذارد، بنابراین دشواری اتصال آن در آیفون 15 پرو مکس بیشتر خواهد بود. البته این مسأله هنوز یک گزارش تایید نشده است، بنابراین نمی‌توان از صحت آن مطمئن بود و باید منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.