ابزار جدید واتساپ بیزینس برای رونق کسب‌ و کارهای کوچک

واتساپ قصد دارد ابزاری جدید در نسخه واتساپ بیزینس برای استفاده صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک فراهم کند تا بتواند در کمپین های پیامرسانی آنها کارآمدتر باشد. 

واتساپ قصد دارد ابزاری جدید در نسخه واتساپ بیزینس برای استفاده صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک فراهم کند تا بتواند در کمپین های پیامرسانی آنها کارآمدتر باشد. 

به گزارش تکناک، اگر شما دارای کسب و کار کوچک هستید و از واتساپ بیزینس زیاد استفاده میکنید این بروزرسانی شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. واتساپ به تازگی در حال کار بر روی یک ابزار کسب و کار جدید است. این ابزار جدید به کمک صاحبان مشاغل کوچک می آید تا با مشتریان خود به راحتی ارتباط برقرار کنند.

در حال حاضر واتساپ دارای یک API است که صاحبان مشاغل برای دسترسی به مشتریان می توانند از آن استفاده کنند. با این حال، این API برای شرکت های بزرگ مفیدتر است و شرکت های کوچک در استفاده از آن با مشکل رو به رو می شوند. واتساپ تصمیم گرفته است ابزاری جدید مختص کمک به صاحبان مشاغل کوچک توسعه دهد که این ابزار در کمپین های پیام رسانی آنها بسیار مفید خواهد بود.

روشی ساده تر برای استفاده راحت از واتساپ بیزینس

بروزرسانی جدید واتساپ کار را برای کاربران آسان تر کرده است. ویژگی جدید به صاحبان مشاغل کمک می کند تا کنترل بیشتری بر کمپین های پیام رسانی تجاری خود داشته باشند. این ابزار همچنین به آنها در انجام وظایفی مانند تبلیغات شخصی، یادآوری ها و فروش های ویژه و نیز بسیاری از کارهایی که کاربر باید آنها را به صورت دستی و روزانه انجام دهد،یاری خواهد کرد. واتساپ بیزینس به تدریج به یک پلتفرم کوچک تجارت الکترونیک برای بسیاری از کاربران تبدیل می شود و این ویژگی جدید، این فرآیند را به سطح جدیدی از توسعه خواهد رساند.

با این ابزار جدید واتساپ بیزینس، مشاغل می توانند پیام‌های سفارشی با نام مشتری خاصی را ایجاد کنند. همچنین می توانند، پیام ها را ردیابی کنند تا از عملکرد آنها مطلع شوند. این ردیابی به رشد کسب و کارشان کمک خواهد کرد.

جزئیات این ویژگی  بنظر هیجان انگیز می آید اما همه چیز به این سادگی ها نیست.  به نظر می رسد که این ابزار، هزینه بالایی دارد و این هزینه ممکن است در هر کشور متفاوت باشد. کسب و کارهایی که از این ویژگی استفاده خواهند کرد، برای هر پیام تبلیغاتی که ارسال می‌کنند، موظف به پرداخت هزینه هستند. با این حال، آن‌ها می‌توانند با مدیریت هزینه‌ها، بودجه خود را تامین کنند. یک نکته دیگر این است که این قابلیت فقط در برنامه صاحبان مشاغل قابل استفاده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.