ابزار Copilot Chat در دسترس عموم قرار گرفت

GitHub، که متعلق به مایکروسافت است، قصد دارد ربات گفتگوی کدنویسی قدرتمند خود را برای تعداد بیشتری از افراد عرضه کند.

به گزارش تکناک، این شرکت ابزار Copilot Chat را در ماه ژوئیه به صورت نسخه بتای عمومی برای کاربران تجاری راه‌اندازی کرده بود و در روز چهارشنبه، گیت‌هاب اعلام کرد که این ابزار به صورت نسخه بتای عمومی برای کاربران فردی GitHub Copilot در محیط‌های Visual Studio و Visual Studio Code در دسترس است.

Gif of user blackgirlbytes asking GitHub Copilot Chat for assistance with building a Chrome extension.

Copilot Chat به کاربران امکان مکالمه با یک دستیار هوش مصنوعی را برای به هنگام نوشتن کد می‌دهد. در یک نوشته وبلاگ، گیت‌هاب نوشت: “اکنون، تیم‌های توسعه‌دهندگان و افراد می‌توانند از GitHub Copilot Chat برای یادگیری زبان‌ها یا چارچوب‌های جدید، رفع اشکالات باگ‌ها و یا دریافت پاسخ به سوالات کدنویسی در خروجی‌های ساده و طبیعی استفاده کنند همه این‌ها بدون ترک محیط توسعه یکپارچه (IDE) انجام می‌شود.”

اگر هنوز عضو نشده‌اید و می‌خواهید این ویژگی را بررسی کنید، سطح Copilot گیت‌هاب برای کاربران فردی هر ماه با هزینه 10 دلار یا هر سال با هزینه 100 دلار در دسترس است.

کمک به کدنویسی یکی از کاربردهای محبوب برای ربات‌های گفتگوی هوش مصنوعی است. به عنوان مثال، گوگل در ماه می در رویداد Google I/O یک ربات کدنویسی هوش مصنوعی برای توسعه‌دهندگان اندروید معرفی کرد و آمازون نیز ابزار خود به نام CodeWhisperer را ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.