احتمال عرضه اپل واچ اولترا با یک رنگ خاص

اپل سال گذشته، اپل واچ اولترا را به عنوان یک ساعت هوشمند پرمیوم روانه بازار کرد. این ساعت هزینه بیشتری نسبت به مدل‌های معمولی داشت و با یک قاب تیتانیومی ارائه شد.

به گزارش تکناک، هرچند که می‌توانید انواع مختلف بند را برای آن تهیه کنید، اما خود ساعت تنها در رنگ تیتانیومی عرضه شد.

اما این موضوع ممکن است با نسخه بعدی اپل واچ اولترا تغییر کند. مارک گورمن در خبرنامه جدیدترین نسخه Power On خود درباره این احتمال صحبت کرد که ممکن است اپل در حال کار بر روی ارائه گزینه رنگی تیتانیوم تیره با نسخه دوم اپل واچ اولترا باشد.

در نهایت، ما اپل واچ الترا را فقط در یک رنگ دریافت کردیم، اما همیشه این طور نبود. گورمن اعلام کرد که اپل رنگ تیتانیوم تیره را برای بهترین اپل واچ در نظر گرفته و آن را تست کرده است، اما در نهایت تصمیم گرفت آن را منتشر نکند.

گورمن نوشت: “قبل از انتشار مدل اولترا سال گذشته، اپل گزینه رنگی تیتانیوم تیره را تست کرد. در نهایت، این گزینه را لغو کرد، زیرا طراحان از ظاهر آن راضی نبودند، اما از نظر تئوری هنوز می تواند در سال 2023 عرضه شود.”

البته، هیچ تاییدی برای این موضوع وجود ندارد، اما منطقی به نظر می‌رسد که اپل بخواهد با نسل جدید، رنگ‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین رنگ‌های تیره نیز به خوبی به فروش می‌رسند، بنابراین هیچ دلیلی برای عدم انجام آن وجود ندارد، مگر اینکه تیم طراحی دوباره آن را رد کند.

همچنین قبلاً شنیده بودیم که اپل واچ اولترا ۲ ممکن است برخی از قطعاتی با چاپ سه‌بعدی داشته باشد. احتمالاً این قطعات داخلی مکانیکی باشند، بنابراین در این زمینه تفاوتی در ظاهر قابل مشاهده نخواهد بود. با این حال، می‌توانیم انتظار طیف وسیعی از گزینه‌های بند و ویژگی‌های بیشتر متمرکز بر فضای باز را داشته باشیم، زیرا ساعت دقیقاً برای همین طراحی شده است.

اپل واچ اولترا ۲ قرار است تا اواخر سال عرضه شود و احتمالاً همزمان با آیفون ۱۵، در ماه سپتامبر عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.