ادغام هوش مصنوعی جدید ادوبی در Adobe Express

ادوبی اعلام کرد برنامه AI تولیدی خود یعنی Adobe Firefly به طور مستقیم در نسخه بتای Adobe Express یکپارچه خواهد شد.

به گزارش تکناک، با این اقدام ایجاد انیمیشن‌ها، ویرایش عکس‌ها، ساخت آگهی‌ها و سایر پروژه‌ها در Adobe Express دست‌یافتنی‌تر شده است.

برای کسانی که شاید نشناسند، Adobe Express که قبلا به عنوان Adobe Spark شناخته می‌شد، یک ابزار ساده و همه‌کاره برای ایجاد محتوا است. با ترکیب ابزارهای آن، کاربران می‌توانند به سرعت پست‌های رسانه‌های اجتماعی، لوگو، بنر و بسیاری دیگر از محتواها را ایجاد کنند. همچنین، این ابزار قابلیت ویرایش ساده عکس و ویدیو و طراحی صفحه‌آرایی را نیز دارد که توسط دیوید ودهوانی رئیس کسب و کار رسانه‌های دیجیتال ادوبی، توضیح داده شده است.

ودهوانی گفت: نسخه جدید Adobe Express با گردآوری فناوری‌های فتوشاپ، ایلوستریتور، پریمیر و آکروبات برای مدل‌های AI مولد Firefly ما، یک تجربه اینترنتی سرگرم کننده و آسان را برای همه از افراد تا سازمان‌های بزرگ برای ایجاد محتوا به دنبال دارد. اکنون خالقان می‌توانند با سرعت بیشتری نسبت به قبل ویدئوهای شگفت‌انگیز، طرح‌ها و سند‌های جذابی ایجاد کنند و گردش کار بی‌نظیر ما با نرم افزارهای پرچمدارمان به مشترکین Creative Cloud کنترل بیشتری بر روی فرایند خلاقانه‌شان می‌دهد.

حالا، این یکپارچگی کامل Adobe Firefly با Express به کاربران امکان می‌دهد تا با تایپ متن مورد نظر خود در پروژه و سپس شرح دادن آنچه را که می‌خواهند متن به نظر برسد در جعبه دستورات Generate، به سرعت افکت‌های متنی را اضافه کنند. Fill Generative، که می‌تواند هر تصویری را بر اساس ورودی متنی ایجاد کند، در حال حاضر در Express در دسترس نیست، اما احتمالاً در آینده اضافه خواهد شد.

همچنین اعلام شد که پشتیبانی PDF هم به Adobe Express اضافه شده است، که باعث می‌شود کاربران بتوانند به راحتی این اسناد را وارد کرده، ویرایش کرده و تغییراتی در آن ایجاد کنند. چون Express قبلاً به Creative Cloud و Experience Manager ادوبی وصل شده بود، این پشتیبانی PDF حتی در مقایسه با قبل، برای همکاری بر روی زمان واقعی بین تیم‌ها در هر برنامه ادوبی که استفاده می‌کنند، آسان‌تر خواهد بود.

این خبر در پی اعلام همکاری ادوبی با گوگل بارد برای به دست آوردن Firefly و Express در سرویس AI مکالمه‌ای گوگل در آینده نزدیک اعلام شده است. روشن است که این شرکت قصد دارد تا جدیدترین فناوری‌های Generative AI خود را به تعداد بیشتری از برنامه‌های خود برساند تا ارزش آن‌ها را افزایش داده و فرایند ایجاد را حتی آسان‌تر کند.

دیگر نوآوری‌های اضافی در Adobe Express

ادوبی در ادامه تغییرات دیگری را به صورت رسمی اعلام کرده است که به Adobe Express اضافه خواهند شد.

ویرایشگر all-in-one جدید به کاربران امکان می‌دهد تا عناصر طراحی با تأثیر بالا، ویدئو و تصاویر جذاب، فایل‌های PDF شگفت‌انگیز، انیمیشن و محتوای برجسته آماده برای اینستاگرام، تیک تاک و تمامی کانال‌ها و پلتفرم‌های مورد علاقه خود را ایجاد کنند.

یکپارچه‌سازی Firefly با Express امکان می‌دهد تا با استفاده از قابلیت‌های Text to Image و Text Effects، تصاویر و افکت‌های متنی سفارشی را فقط با یک توضیح ایجاد کنند.

ویدئوهای جدید، قالب‌های چند صفحه و عناصر طراحی جدید حتی الهام بیشتری را به بزرگترین مجموعه زیبا می‌آورند و با کیفیت بالا که در حال حاضر شامل تقریباً ۲۰۰ میلیون منبع از جمله ویدئوها و قالب‌های طراحی، عکس‌های Adobe Stock خالی از حقوق نشر، منابع ویدئویی و صوتی، تقریباً ۲۲٬۰۰۰ فونت، به همراه آیکون ها، پس زمینه ها و شکل های بیشتر است.

حمایت از فرمت PDF در ویرایشگر all-in-one جدید، وارد کردن، ویرایش و بهبود سند‌ها را برای ایجاد PDFهای جذاب بصری، حتی آسان‌تر می‌کند.

قدرت AI بیشتر کمک می‌کند تا خالی از گمان و دغدغه‌های طراحی، و در کوتاه‌ترین زمان فضای مناسب را برای محتوای ایجاد شده پیدا کنید و یا توصیه‌های قالب شخصی‌سازی شده را که با سبک منحصر به فرد شما هماهنگ است، در ایجاد پست‌های رسانه‌های اجتماعی، ویدئوها، پوسترها، فلایرها و موارد دیگر بیابید.

عملیات سریع مانند حذف پس‌زمینه در تصاویر و ویدئوها، انیمیشن کردن یک شخصیت با استفاده از فقط صدا، تبدیل به فرمت GIF، و ویرایش PDFها، همه این‌ها امکان ایجاد محتوای برجسته را سریع و ساده‌تر می‌کند.

یکپارچگی با Assets Experience Manager، برنامه‌ریزی، ایجاد، بررسی همکارانه، توزیع و تجزیه و تحلیل محتوا را بهبود می‌بخشد و در نهایت سرعت محتوا در سراسر سازمان را افزایش می‌دهد.

قابلیت همکاری در زمان واقعی و توانایی بررسی و نظردهی بدون وقفه، سرعت فرایند ایجاد را افزایش می‌دهد. به راحتی می‌توانید به منابع خلاقانه از فتوشاپ و الیستریتور مستقیماً در Express دسترسی پیدا کرده و با آن‌ها کار کنید یا فایل‌های پیوندی را اضافه کنید که همیشه در همه برنامه‌ها همگام باشند.

انیمیشن‌هایی مانند Fade In، Pop، Flicker و Bungee، متن‌ها، عکس‌ها، ویدئوها و منابع را به شکل جدیدی احیا می‌کنند. با Animate from Audio که توسط Adobe Character Animator قدرت گرفته است، شخصیت‌ها با هماهنگی لب و حرکات با دیالوگ ضبط شده، تحرک می‌کنند و زنده می‌شوند.

ادوبی اکسپرس یک ابزار ویرایش و ایجاد پروژه همه کاره است که ساده و آسان استفاده می‌شود. شما می‌توانید به صورت تلفن همراه، تبلت یا رایانه به آن دسترسی پیدا کنید. این ابزار دارای منابع، ابزارهای طراحی و قابلیت‌های ساده برای انیمیشن‌سازی است که به شما در ایجاد یک مجموعه گسترده از پروژه‌ها کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.