ارائه تب follows در آخرین به‌روزرسانی تردز

تردز یک تب “follows” دریافت می کند. البته این فید، همان ویژگی مورد نظر کاربران با امکان مشاهده همه فالوورها نیست.

به گزارش تکناک، طبق توضیحات ارائه شده در پست کامرون راث، توسعه دهنده تردز، تب جدید در صفحه activity برنامه نمایش داده می‌شود و تنها امکان مشاهده لیستی از فالوور‌های اخیر را فراهم می کند.

تردز قبلاً فالوورهای اخیر را در تب “all” در صفحه activity نشان می‌داد، بنابراین این تغییر چندان بزرگ نیست و تنها بررسی فالوورهای جدید را آسان تر می کند. همچنین دو فیلتر دیگر برای «quotes» و «reposts» ارائه شده است و امکان فیلتر فعالیت‌های اخیر براساس افرادی‌که پست کاربر را بازنشر یا نقل قول کرده‌اند را فراهم می‌کند.

علاوه بر این، قابلیت ترجمه پست‌ها در برنامه تردز ارائه خواهد شد. این قابلیت در صورت دنبال کردن افراد از کشورهای مختلف مفید واقع می‌شود. این ویژگی هنوز برای همه قابل مشاهده نیست، اما به گفته راث، پس از ارائه، در پایین یک پست، در کنار گزینه‌های like، reply، repost و share قرار خواهد گرفت.

سایر تغییرات جزئی شامل ارائه امکان دریافت اعلان‌ از کاربرانی که آنها را دنبال نمی‌کنید، بهبودهایی در پیمایش فید activity، و گزینه فالو افراد از بخش پاسخ‌های یک پست خواهد بود. طبق توضیحات راث، در صورت عدم مشاهده این تغییرات، برنامه خود را مجدداً راه‌اندازی کنید یا تا پایان روز صبر کنید. با این حال، هنوز زمان ارائه این تغییرات در نسخه اندروید برنامه مشخص نیست.

کاربران امیدوارند به زودی یک فید مختص بررسی فالوورها ارائه شود. این کار استفاده از برنامه را بسیار دلپذیرتر خواهد کرد و امکان بررسی این افراد آسان‌تر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.