استقبال مشتریان از گوشی Pixel Fold گوگل

گوگل این ماه در کنفرانس I/O ، اولین گوشی تاشو خود را معرفی کرد اما در حالی که پیش‌خرید گوگل Pixel Fold قبل از عرضه رسمی در تاریخ ۲۷ ژوئن هنوز باز است، اما فروشگاه آنلاین گوگل در آمریکا اعلام کرد دیگر موجودی ندارد.

به گزارش تکناک، در تئوری، این بدان معناست که مشتریان Pixel Fold در ایالات متحده از انتظارات گوگل فراتر رفته اند. این می تواند به این معنی باشد که کاربران گوشی های هوشمند بیش از هر زمان دیگری به تلفن های تاشو علاقه مند شده اند.

باز هم درباره گوگل صحبت می کنیم نه سامسونگ. بنابراین به همان اندازه ممکن است که گوگل واحدهای کافی را برای دوره پیش‌سفارش آماده نکرده باشد و ممکن است شرکت قبل از ۲۷ ژوئن ذخیره مجدد داشته باشد. اما از زمان نوشتن این مقاله، دکمه “افزودن به سبد خرید” در فروشگاه الکترونیکی شرکت غیر فعال شده است.

خاطرات قدیمی گوشی Nexus زنده می شود

این اولین بار نیست که در فروشگاه آنلاین گوگل، موجودی دستگاه‌های اندرویدی به پایان می‌رسد. در گذشته، بسیاری از تلفن‌های Nexus نیز مانند Pixel Fold از این مرحله عبور کردند، اما شاخص فروش آن‌ها به اندازه کافی بالا نبود تا تهدیدی برای تلفن‌های هوشمند دیگر شرکت‌های سازنده اندرویدی مانند دستگاه‌های گلکسی از سامسونگ باشد. دیدن یک تلفن Nexus فروش رفته  به طور معمول به این معنی بود که گوگل از ابتدا گوشی های زیادی تولید نکرده است.

اما هر چقدر هم که گوگل هنگام معرفی گوشی تاشو در I/O تعداد زیادی Pixel Folds در انبار داشت، به نظر می‌رسد که پیش‌سفارش‌ها فراتر از انتظارات شرکت بوده است، که باید نشانه‌ای مثبت برای بازار بزرگ گوشی های تاشو باشد.

گوگل در قیمت‌گذاری Pixel Fold از همان راهبرد قیمت‌گذاری گلکسی Z Fold 4 پیروی می‌کند. Pixel Fold با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۷۹۹ دلار و مدل ۵۱۲ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۱۹۱۹ دلار عرضه می‌شود. با این حال، برای مدت محدودی، خریداران گوشی Pixel Fold نیز همچنین یک ساعت Pixel  به صورت رایگان دریافت می‌کنند، که این موضوع می‌تواند به تعداد پیش‌فروش اولیه کمک کرده باشد. هنگام خرید جداگانه، قیمت Pixel Watch ۳۴۹ دلار است، بنابراین به نظر می‌رسد به دست آوردن یک ساعت رایگان مسئله جذابی برای خریداران باشد.

1 دیدگاه برای “استقبال مشتریان از گوشی Pixel Fold گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.